Onderwerp: Communie
De laatste twee taarten van vandaag... nu alleen nog 12 cupcakes maken en dan 3 weken vakantie! Viel me niet mee met dit plak weer....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Communie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De laatste twee taarten van vandaag... nu alleen nog 12 cupcakes maken en dan 3 weken vakantie! Viel me niet mee met dit plak weer....
Mooi en lief zeg. Broer en zusje?
Fijne vakantie!
Tieneke
ja inderdaad broer en zus!
heel erg mooi en zo lief
hele fijne vakantie
He, deze herken ik, ze zijn dus toch naar jou gegaan.
Leuke taart geworden, hoe groot is de onderste? Moest elk voor 30 personen worden toch?
(Goed idee, een rechthoekige taart, mijn bakpan-wens-lijstje groeit weer, haha)
He, deze herken ik, ze zijn dus toch naar jou gegaan.
Leuke taart geworden, hoe groot is de onderste? Moest elk voor 30 personen worden toch?
(Goed idee, een rechthoekige taart, mijn bakpan-wens-lijstje groeit weer, haha)
Wat herken je dan Geesiena? Want het design komt niet van hun kant maar van de mijne! Of bedoel je de datum en namen combinatie? Grappig!
Ze zijn beide voor 36 personen trouwens en ik heb geen rechthoekige pan maar een vierkante gebruikt en dan aan de voorkant wat afgesneden en dat weer aan de zijkant er tegenaan geplakt zodat ik een rechthoek kreeg!
Leuke designs ! Mooi gemaakt ook
Mooie taarten geworden Jessica.
.
Siena schreef:He, deze herken ik, ze zijn dus toch naar jou gegaan.
(Goed idee, een rechthoekige taart, mijn bakpan-wens-lijstje groeit weer, haha)Wat herken je dan Geesiena? Want het design komt niet van hun kant maar van de mijne! Of bedoel je de datum en namen combinatie? Grappig!
Ze zijn beide voor 36 personen trouwens en ik heb geen rechthoekige pan maar een vierkante gebruikt en dan aan de voorkant wat afgesneden en dat weer aan de zijkant er tegenaan geplakt zodat ik een rechthoek kreeg!
Sorry voor de onduidelijkheid, bedoelde de aanvragers/ aanvraag.
En eigenlijk toch ook het design, zulk soort foto's lieten ze idd als voorbeeld zien.
(bedoel dan het ruitpatroon, boek, ketting)
Ik heb de ouders doorverwezen en o.a. ook jou adres gegeven.
Jessi bakt schreef:Siena schreef:He, deze herken ik, ze zijn dus toch naar jou gegaan.
(Goed idee, een rechthoekige taart, mijn bakpan-wens-lijstje groeit weer, haha)Wat herken je dan Geesiena? Want het design komt niet van hun kant maar van de mijne! Of bedoel je de datum en namen combinatie? Grappig!
Sorry voor de onduidelijkheid, bedoelde de aanvragers/ aanvraag.
En eigenlijk toch ook het design, zulk soort foto's lieten ze idd als voorbeeld zien.
(bedoel dan het ruitpatroon, boek, ketting)
Ik heb de ouders doorverwezen en o.a. ook jou adres gegeven.
grappig! Bedankt voor het doorverwijzen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Communie