Onderwerp: boetseren in deze hitte
Ik heb voor komende week een spongebob taart op de planning staan en heb zelf voorgesteld spongebob en patrick te boetseren. Nou wat een rotwerk met dit weer. Het lijfje van spongebob staat, maar hij heeft geen armen en geen benen, want het plakt en het bakt en het wordt niet hard. Zelfs het lijfje waar tylose in zit wordt nog steeds niet harder . En het vervelendste vind ik nog wel dat alles stoffig wordt omdat het dus zo plakt.
Ik heb eigenlijk de handdoek in de ring gegooid en de klant gevraagd of ze er mee akkoord gaat dat ik een icingsheet bestel voor bovenop en dan de zijkant met koraal e.d. doe. Vind het wel onwijs jammer, want het lijfje ziet er echt leuk uit, hoewel wel stoffig aan de achterkant .
Hoe boetseren jullie met dit weer? Ik heb vorige week al nachten doorgetrokken omdat mensen bestellingen last minute wilden veranderen en ik wordt er stront chagrijnig van, dus voor manlief en de kids heb ik maar besloten het boetseren deze week even te laten voor wat het is. Ik hoop dus dat de klant het niet zo erg vind dat het een sheet wordt...