1

Onderwerp: Op de boerderij...

Op de boerderij....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4MLRUPE8-D.jpg

Bedankt voor het kijken...

Re: Op de boerderij...

Wat een leuke taart

3

Heel erg leuk!! Zijn het plastic diertjes of heb je de koeien geboetseerd? Ik denk het eerste?
Een superleuke manier om dieren+trekker kado te doen! Heel wat leuker op een taart (en zeker als het totaalplaatje er dan zo uitziet), dan in een zakje/verpakking.  :thumb:

4

heb je die koeien zelf geboetseert??? :grr:  :y  :y  :y  :thumb:

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

5

karinc schreef:

De koeien zijn van fondant... ik heb zelf eens mallen gemaakt van de koetjes van mijn kinderen :)
Ben de naam van het goedje vergeten waar je die malletjes mee maakt... wel verkrijgbaar in de taartenshop :)

6 Laatst bewerkt door LaLuub (04-07-2014 06:39)

jopo schreef:
karinc schreef:

De koeien zijn van fondant... ik heb zelf eens mallen gemaakt van de koetjes van mijn kinderen :)
Ben de naam van het goedje vergeten waar je die malletjes mee maakt... wel verkrijgbaar in de taartenshop :)

Oh wauw!! Ik dacht écht dat het plastic dieren waren!  :Y  :+
Nou, haha, dat is dan een dubbelcompliment: niet van 'echt'/plastic te onderscheiden  :thumb:  :thumb:  :thumb:

De tractor is toch wel van plastic, hahaha...of heb je die ook zelf gemaakt???   =D

7 Laatst bewerkt door jopo (04-07-2014 07:58)

De tractor is toch wel van plastic, hahaha...of heb je die ook zelf gemaakt???   =D

De tractor heb ik geprint met de foodprinter, op fondant geplaatst en rechtop gezet... zo lijkt ie net echt :)

8

Wauw, wat heb je dat ontzettend mooi gedaan :thumb:

9

jopo schreef:

De tractor heb ik geprint met de foodprinter, op fondant geplaatst en rechtop gezet... zo lijkt ie net echt :)

hahaha, geen aannames meer van mijn kant ...  :lol:  :lol:  :+

10

LaLuub schreef:
jopo schreef:

hahaha, geen aannames meer van mijn kant ...  :lol:  :lol:  :+

:D  :D  :D

11

En bedankt trouwens...  =D