Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op de boerderij...
Pagina's 1
Wat een leuke taart
Heel erg leuk!! Zijn het plastic diertjes of heb je de koeien geboetseerd? Ik denk het eerste?
Een superleuke manier om dieren+trekker kado te doen! Heel wat leuker op een taart (en zeker als het totaalplaatje er dan zo uitziet), dan in een zakje/verpakking.
heb je die koeien zelf geboetseert???
heb je die koeien zelf geboetseert???
![]()
![]()
![]()
![]()
De koeien zijn van fondant... ik heb zelf eens mallen gemaakt van de koetjes van mijn kinderen
Ben de naam van het goedje vergeten waar je die malletjes mee maakt... wel verkrijgbaar in de taartenshop
karinc schreef:heb je die koeien zelf geboetseert???
![]()
![]()
![]()
![]()
De koeien zijn van fondant... ik heb zelf eens mallen gemaakt van de koetjes van mijn kinderen
Ben de naam van het goedje vergeten waar je die malletjes mee maakt... wel verkrijgbaar in de taartenshop
Oh wauw!! Ik dacht écht dat het plastic dieren waren!
Nou, haha, dat is dan een dubbelcompliment: niet van 'echt'/plastic te onderscheiden
De tractor is toch wel van plastic, hahaha...of heb je die ook zelf gemaakt???
De tractor heb ik geprint met de foodprinter, op fondant geplaatst en rechtop gezet... zo lijkt ie net echt
Wauw, wat heb je dat ontzettend mooi gedaan
De tractor heb ik geprint met de foodprinter, op fondant geplaatst en rechtop gezet... zo lijkt ie net echt
hahaha, geen aannames meer van mijn kant ...
jopo schreef:De tractor is toch wel van plastic, hahaha...of heb je die ook zelf gemaakt???
hahaha, geen aannames meer van mijn kant ...
![]()
![]()
En bedankt trouwens...
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op de boerderij...