Onderwerp: 40 jarig huwelijk- taart nagemaakt
Ik heb van een studentenverenigingsgenote een opdracht gekregen om de bruidstaart van haar ouders na te maken. Eigenlijk had ik er helemaal geen tijd voor maar ik vond het idee te leuk om het niet te doen. Ik reken altijd enkel en alleen materiaal kosten dus dat is sowieso goed voor de studentikoze portemonnee .
Het origineel:
Mijn werk:
Ik had de biscuits wat lager kunnen maken, maar dat vond ik ook weer zonde van de hoeveelheid taart. Helaas was het budget er niet naar om een grotere etagère te kopen. Het bruidspaar was er erg blij mee en ik ben ook wel tevreden .
Ik heb een zo'n ding gekocht waardoor je met je mes heel netjes recht kunt snijden. Het resultaat is direct te zien. M'n taarten zijn niet meer scheef yay .
Ik zag helaas pas achteraf dat het randje van de bovenste niet helemaal recht meer is. Daar baalde ik flink van maar er was geen tijd meer om het aan te passen.
De bovenste is dubbel gevuld met mona bitterkoekjes (die doet het altijd héél erg goed). De middelste met zwitserse room en appeltaartyoghurt (stijver gemaakt met klopfix). En de onderste is simpele brownie vulling en zwitserse room. Dat lust iedereen altijd .
Tips, tricks, feedback welkom!