Bedankt voor jullie complimenten!
@ MadameBaktaart:
ik heb het meeste standaard is huis, idd. De C1000 is 3 minuten lopen van ons huis.
Ik heb vanmorgen alleen de slagroom en mascorpone hoeven kopen (voor de aangevette slagroom) de rest had ik liggen.
Ik ben rond 10.00 begonnen met bakken, het is een 15cm biscuit, dus met een half uurtje bakken klaar.
Terwijl de biscuit in de oven stond heb ik de (minimale) afwas gedaan, en het werkblad alvast goed schoongemaakt, en gaan brainstormen wat ik wilde gaan maken.
Toen de biscuit stond af te koelen heb ik de aangevette slagroom gemaakt en de botercreme.
Daarna gelijk de biscuit gesneden en dit keer de plakken naast elkaar laten liggen zodat de laatste warmte goed weg kon.
De biscuit toen eerst met een laag vlaaivulling gevuld.
Toen dat klaar was was de biscuit goed afgekoeld en kon ik gelijk door met de slagroomvulling.
Even in de koelkast, afwasje weer doen, en daarna afgesmeerd, en hup de koelkast weer in.
Toen snel een schetsje gemaakt, een mal geknipt, spulletjes klaargelegd, oja, nog wat gegeten
,
en toen gaan bekleden en decoreren.
Net voor 15.00 was ik klaar, en kon ik de taart nog op de foto zetten voor ik mijn oudste dochter (5) van school moest halen om 15.15.
Ik heb er in totaal dus 5uurtjes over gedaan.
In het begin met bakken/vullen/afsmeren wel in aardig tempo,
maar toen ik de taart om 12.00 afgesmeerd en wel in de koelkast had staan ben ik gewoon gaan werken omdat ik door had dat het met de tijd wel goed zat.
Viel me achteraf nog best mee eigenlijk 
website: One of a Cake! of
www.facebook.com/OneOfaCakeook voor prints op ouwel & frosty!