Onderwerp: Ik heb er buikpijn van, wie helpt? biscuit of cake?
Ik mag de bruidstaart van de broer van mijn beste vriendin maken. Leuk!
Ze willen graag een regenboogtaart (van binnen). Ik denk dat die het mooiste is bij het snijden als je die van CAKE maakt. Dat, mooie binnenkant, is voor dit bruidspaar erg belangrijk. Ik heb er zelf eentje van biscuit gemaakt. Die zag er niet netjes uit bij het snijden. (maar hij had dan ook wel vruchtjes in de vulling)
Ik heb zelf voorgesteld de taart van CAKE te maken. Met als vulling alleen een laagje BCmix. Maar nu de bruiloft dichter bij komt heb ik steeds meer zorgen. De taart moet namelijk ook nog 6 hoog worden.... Dus loodzwaar!!! Meestal vervoer ik mijn taarten kant en klaar. Maar dat gaat met dit gevaarte natuurlijk nooit. Ik heb op locatie niet zo heel veel tijd om op te bouwen én de taart krijgt een 'bloemen'waterval.
Is het toch verstandiger om de taart van biscuit te maken en dus lichter te houden? Maar is dat net zo strak bij het snijden als met cake? De taarten, als je googled op rainbowcake, zien er allemaal van binnen zo strak uit. Lukt dat met biscuit ook?
Heeft er iemand ervaring? Ik hoop dat iemand met mij mee wil denken, en tips heeft.
Hartelijk dank!!!!!