1

Onderwerp: mijn eigen versie van de koopmans fruittaartjes

Ik had al heel lang een pak koopmans fruittaartjes in huis en dacht ik moet er nu maar eens iets mee gaan doen.
Ik heb de vormpjes die erbij zitten niet gebruikt want zag op pinterest een keer dat ze van deeg bloemvormpjes uitstaken.
Ik dacht meteen dat kan ik ook en probeerde het ook met de bloem uitsteker.
Uitgestoken en in het cupcake bakblik gedaan.

Dit zijn ze dus geworden.
Ik heb er amandelspijs in gedaan, daar bovenop banketbakkersroom ( overigens niet degene die erbij zat want die smaakte waterig ) maar banketbakkersroom gemaakt met slagroom en daar bovenop een versiering van rode besjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D4WZI3XU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D4WZI3XU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZ4KOOT4-D.jpg

2

Re: mijn eigen versie van de koopmans fruittaartjes

Goede tip! Dankjewel :thumb: . Ik heb de taartjes ook eens gemaakt, maar wat een ondingen zeg, die vormpjes. Ga het zeker eens zo proberen  :Y

Esther68 schreef:

Goede tip! Dankjewel :thumb: . Ik heb de taartjes ook eens gemaakt, maar wat een ondingen zeg, die vormpjes. Ga het zeker eens zo proberen  :Y

Nou ik vind het geen ondingen maar wilde eens iets anders proberen :)

4

Mmmmm lekkerrrrr

5

Dat ziet er weer heerlijk uit :D

En heel mooi met dat bloemenrandje, welke uitsteker heb je daar dan precies voor gebruikt als ik vragen mag?

het is namelijk zo netjes en als ik wel een mini appeltaartjes maakt krijg ik het niet zo mooi :(

6

Baklataart schreef:

En heel mooi met dat bloemenrandje, welke uitsteker heb je daar dan precies voor gebruikt als ik vragen mag?

het is namelijk zo netjes en als ik wel een mini appeltaartjes maakt krijg ik het niet zo mooi :(

Dat heb ik nou ook  ;) . Ook omdat die vormpjes al vervormt zijn in de doos  :s

7

ja hoe kan ik hier nou aan voorbij gaan,ik heb me op FB al gek zitten te slikken  ;)   :thumb:
zoete groetjes  =)

Baklataart schreef:

Hallo en dankjewel weer voor je compliment

Ik heb een metalen bloemuitsteker gebruikt van 8 cm doorsnee.
Ik kan even niet zo snel een plaatje op internet vinden maar het zit in zo'n roestvrijstalen rond doosje.
Maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit met welke bloemuitsteker je het doet want ze lijken allemaal op elkaar.

carol schreef:

ja hoe kan ik hier nou aan voorbij gaan,ik heb me op FB al gek zitten te slikken  ;)   :thumb:
zoete groetjes  =)

:D

10

dollelollypop schreef:
Baklataart schreef:

Hallo en dankjewel weer voor je compliment

Ik heb een metalen bloemuitsteker gebruikt van 8 cm doorsnee.
Ik kan even niet zo snel een plaatje op internet vinden maar het zit in zo'n roestvrijstalen rond doosje.
Maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit met welke bloemuitsteker je het doet want ze lijken allemaal op elkaar.

Dank je wel , ga ik dat ook de volgende keer doen =D

11

Wat ziet dat er weer overheerlijk uit....en ook mooi....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery