1

Onderwerp: Yeey, ik ook mijn eerste stapeltaart!

Het heeft even geduurd maar nu heb ik dan ook mijn eerste stapeltaart gemaakt! Dat dowelen (wat ik spannend vond) stelt trouwens niks voor, gewoon doen en ook bij het taart eten zitten die ministokjes niet in de weg.  :thumb:

Het was voor de 18e verjaardag van mijn dochter, die wel leuk een spacecake wilde. Uitgelegd dat ik dat als moeder natuurlijk niet kon geven - dat moet ze dan maar aan d'r vriendinnen vragen ofzo. Maar wel een taart die dan maar zo 'spacey' mogelijk was.

Maten: ongeveer 22 / 17 / 10 cm. Bekleed met marsepein; chocoladecrème met caramel / citroenmascarpone met lemoncurd / lavendelroom met vanillecrème.

De binnenkant had ik leuk ook helemaal regenboog gekleurd maar daar heb ik nog geen foto's van. Heb er nog wel het een en ander op aan te merken en hij was ook een beetje scheef maar in het echt valt het allemaal toch minder op dan op de foto.

Al met al was ik dus tamelijk tevreden.  :p

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-LZYVOCBJ.jpg

2

Re: Yeey, ik ook mijn eerste stapeltaart!

Haha...inderdaad een echte spacecake!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

wat goed bedacht zeg! én mooi gemaakt!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

Super leuk gedaan en ook mooi gestapeld :thumb:

lekkere vulling ook :9

En gefeliciteerd nog met jullie dochter :)

5

Wat een prachtige taart! Superleuk geworden!!! En de vullingen klinken inderdaad heerlijk maar dat hadden we al besproken in een ander topic :).. Was ze er blij mee?

6

Dank jullie wel dames. =D Ja, ze was er heel blij mee - ze was sowieso 2 dagen superblij omdat ze 18 is geworden.

7

Het is toch een prima "space" taart geworden...geweldig!!  :D

Life can be so sweet!!

8

geweldig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !