1 Laatst bewerkt door LaLuub (28-11-2016 00:23)

Onderwerp: Bloemen 'waterval' bruidstaart (25 jr)

Mijn eerste kleine bruidstaartje...

Voor het goede doel een stapeltaart ter beschikking gesteld, die de koper naar eigen wens kon invullen. Tja, dan weet je niet waar je 'ja' tegen hebt gezegd. Nou, tegen een bruidstaart(je) dus !!
Voor een 25-jarig huwelijksfeest. Wensen: witte marsepein taart, zilveren 25 bovenop, zilveren bolletjesrand langs beide taarten, 'diamond squares' met zilveren pareltjes er in, namen in witte tekst, verschillende formaten en kleuren roze rozen en andere bloemen, als een waterval van achter de 25 naar beneden...

En daar zeg ik dan ja tegen  :think: Heel spannend, aangezien ik niet bepaald ervaring heb met bruidstaarten (ahum). Sterker nog: ik maak helemaal geen taarten op bestelling, doe het puur voor 'mezelf'. Maar ja, het was voor het goede doel, en ik wilde toch ook wel heel graag aan alle wensen voldoen (al hoefde dat absoluut niet).

Had door omstandigheden niet de rozen enz van tevoren al gemaakt, dus alles moest last minute nog gebeuren (d.w.z. gistermiddag gestart). Voor de meesten van jullie geen uitdaging, maar voor mij wel  :o  .

Na de nodige stress vanmiddag de taart afgeleverd. Zij was heel happy ermee, en ik dus ook. Vind het zelf wel druk, zo'n waterval aan bloemen. Volgende keer (als die er ooit komt  ;) ) doe ik een paar grotere bloemen erbij, en wat minder van die kleintjes.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

https://myalbum.com/photo/Qvf7pMKMsz7Z/720.jpg

2

Re: Bloemen 'waterval' bruidstaart (25 jr)

Wauw, echt wat heb je dat fantastisch mooi gedaan en dat even last minute!!!! :thumb:  :thumb:

Echt je bloemen zijn prachtig en je zilveren parels ook heel mooi!! :)

En wat lief dat je dat voor het goede doel gedaan hebt!! :thumb:

En denk dat je snel veel bestellingen gaat krijgen hoor als andere mensen er van horen =D

3

Dank je wel Baklataart !

Ik zal met evt vervolgbestellingen nog maar even voorzichtig zijn. Moet het naast mijn gewone werk doen. En ik heb medelijden met mijn kids :p

4

Supermooi gelukt echt! En inderdaad knap om die bloemen even last-minute te doen. Overigens weet ik niet of ik ook zo'n enorm eisenpakket zou hebben als mij iets belangeloos beschikbaar werd gesteld. Maar goed, anderzijds voor jou ook wel weer een mooie ervaring natuurlijk.  :thumb:

5 Laatst bewerkt door LaLuub (29-05-2014 14:31)

Maria1000 schreef:

Supermooi gelukt echt! En inderdaad knap om die bloemen even last-minute te doen. Overigens weet ik niet of ik ook zo'n enorm eisenpakket zou hebben als mij iets belangeloos beschikbaar werd gesteld. Maar goed, anderzijds voor jou ook wel weer een mooie ervaring natuurlijk.  :thumb:

Ik heb het wel belangeloos & kostenloos ter beschikking gesteld, maar zij heeft er wel voor betaald (voor het goede doel). En ik heb natuurlijk zelf "ja" tegen het ontwerp gezegd. Ik wilde gewoon zelf ook dat zij er echt een taart voor zou krijgen die ze graag wilde hebben. Dus heb geen medelijden met mij hoor!!  :9  =D Zij mocht haar wensen gewoon doorgeven, en ik heb ze zelf allemaal ingewilligd. Ook vanwege wat je al zegt: voor mij een hele leuke ervaring! Had nog nooit eerder zoiets gemaakt.

6

Heel knap hoor en dat last minute, wat een mooie rozen maak je.

Groetjes van Veerle

7

LaLuub schreef:

Ik heb het wel belangeloos & kostenloos ter beschikking gesteld, maar zij heeft er wel voor betaald (voor het goede doel). En ik heb natuurlijk zelf "ja" tegen het ontwerp gezegd.

Ah okee, dat begreep ik niet - ik dacht dat zij hem echt helemaal gratis kreeg. Nou, okee dan heb ik geen medelijden.  :D

8

Heel erg gaaf!!

.. Want taart kan altijd!!

9

Heel mooi!

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

10

R E S P E C T! Heb al redelijk wat bloemen gemaakt en dat gaat ook steeds sneller, maar om alles in 1 dag te doen? Petje af. Taart is heel mooi strak geworden ook :Y

11

Maria1000 schreef:
LaLuub schreef:

Ik heb het wel belangeloos & kostenloos ter beschikking gesteld, maar zij heeft er wel voor betaald (voor het goede doel). En ik heb natuurlijk zelf "ja" tegen het ontwerp gezegd.

Ah okee, dat begreep ik niet - ik dacht dat zij hem echt helemaal gratis kreeg. Nou, okee dan heb ik geen medelijden.  :D

:lol:

12

Heel mooi, super

13

prachtig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !