Onderwerp: Bloemen 'waterval' bruidstaart (25 jr)
Mijn eerste kleine bruidstaartje...
Voor het goede doel een stapeltaart ter beschikking gesteld, die de koper naar eigen wens kon invullen. Tja, dan weet je niet waar je 'ja' tegen hebt gezegd. Nou, tegen een bruidstaart(je) dus !!
Voor een 25-jarig huwelijksfeest. Wensen: witte marsepein taart, zilveren 25 bovenop, zilveren bolletjesrand langs beide taarten, 'diamond squares' met zilveren pareltjes er in, namen in witte tekst, verschillende formaten en kleuren roze rozen en andere bloemen, als een waterval van achter de 25 naar beneden...
En daar zeg ik dan ja tegen Heel spannend, aangezien ik niet bepaald ervaring heb met bruidstaarten (ahum). Sterker nog: ik maak helemaal geen taarten op bestelling, doe het puur voor 'mezelf'. Maar ja, het was voor het goede doel, en ik wilde toch ook wel heel graag aan alle wensen voldoen (al hoefde dat absoluut niet).
Had door omstandigheden niet de rozen enz van tevoren al gemaakt, dus alles moest last minute nog gebeuren (d.w.z. gistermiddag gestart). Voor de meesten van jullie geen uitdaging, maar voor mij wel .
Na de nodige stress vanmiddag de taart afgeleverd. Zij was heel happy ermee, en ik dus ook. Vind het zelf wel druk, zo'n waterval aan bloemen. Volgende keer (als die er ooit komt ) doe ik een paar grotere bloemen erbij, en wat minder van die kleintjes.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.