Onderwerp: De taart die geen verjaardagstaart mocht zijn..
Week of 3 geleden kreeg ik een aanvraag via een collega van mijn vriend, voor een vriendin van haar, voor deze taart:
Voor een jongetje dat 1 jaar werd.
Ik heb aan de collega doorgegeven dat ik geen taarten kopieer, en dat ik nijntje zou boetseren, want zo plat vond ik het wat 'gewoontjes'.
Dus gister lekker aan de slag gegaan, alles zat mee, en ik bedacht me dat het wel leuk was de taart iets meer aan te kleden.
Ik kon het betreffende printje niet vinden, dus koos voor 4 andere printjes rondom.
Zie hier het resultaat:
Als voorproefje (wat ik eigenlijk nooit doe, zul je altijd zien) een foto gestuurd naar de collega, zodat haar vriendin het alvast kon zien.
Krijg ik vanmorgen terug, dat de taart eigenlijk helemaal niet op het voorbeeld lijkt.
Dus ik een berichtje terug gestuurd, dat ik graag wil horen waar ze niet tevreden over is, misschien is het dan nog aan te passen.
Toen kreeg ik als antwoord dat ze graag 'de bestelde taart' wilden.
Ik nogmaals uitgelegd, dat ik niet kopieer, en dat het tafereeltje bovenop zo zou blijven.
Maar ik bood wederom aan de taart aan te passen (met wat meer platte werk er nog op, vlaggetjes er af en zo en van die uitgestoken beertjes er op), of om haar te compenseren door 25 euro terug te storten.
Haar antwoord was, dat ze EN de 25 euro terug wilde EN dat ik de taart moest aanpassen.
Nou euh sorry, maar daar gaan we natuurlijk niet aan beginnen!
Vervolgens was haar antwoord dat ze de hele taart wilde annuleren en haar geld terug wilde.
Nu was ik de hele situatie zo zat, en heb ik daar geen duidelijke afspraken over gemaakt, dus ik heb zonder morren het geld terug over gemaakt...
Maar man man, wat snap ik er niets van.
Goed, de taart was niet naar het voorbeeld, maar bood haar nog aan te compenseren, en dan een beetje van beide walletjes willen eten!
Ach, mijn collega's zullen morgen zielsgelukkig zijn, en mijn dochter staat momenteel het meppertje op te kanen hahaha!
Ik wens mevrouw overigens succes met het zoeken naar een taart.. voor morgen..