Onderwerp: vraag over tarwe en melk allergie
Hoi Allemaal,
Wie kan mij helpen. Ik moet voor een bruiloft 12 cupcakes extra maken die melk en tarwe arm moeten zijn.
Heeft iemand hier toevallig een recept van?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraag over tarwe en melk allergie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Allemaal,
Wie kan mij helpen. Ik moet voor een bruiloft 12 cupcakes extra maken die melk en tarwe arm moeten zijn.
Heeft iemand hier toevallig een recept van?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Leonie
heb een recept gevonden maar kun je de speciale producten zoals Mix C van Schar,ei vervanger,rijstemelk gewoon bij de jumbo kopen?
Hoi,
Je kunt schar c en eivervanger bij een biologische winkel kopen. Bij jumbo niet volgens mij.
Waarom heb je eivervanger nodig? Het moest toch melk en tarwevrij? Rijstemelk kun je gewoon in de supermarkt vinden al zou ik bij schar voor de sojamelk gaan
Hoi,
Je kunt schar c en eivervanger bij een biologische winkel kopen. Bij jumbo niet volgens mij.
Waarom heb je eivervanger nodig? Het moest toch melk en tarwevrij? Rijstemelk kun je gewoon in de supermarkt vinden al zou ik bij schar voor de sojamelk gaan
Ik weet niet of dit helpt. Maar ik heb een veganistische vriendin en die vervangt altijd eieren door gepureerde bananen. 1 ei = 1/2 rijpe banaan.
Tarwevrij is niet hetzelfde als glutenvrij! Let op: tarwe-intolerante mensen mogen ook geen glutenvrij tarwemeel (volgens mij is Schar gemaakt van tarwe).
Dit recept heb ik zelf ontwikkeld voor mijn moeder die geen tarwe mag.
Boter is eenvoudig te vervangen door wajang en dan heb je melk- en tarwevrije cupcakes.
Schar is gemaakt van maismeel en is tarwe en glutenvrij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraag over tarwe en melk allergie