Re: Ik ging op sollicitatie en moest een appeltaart meenemen.

Oh wat jammer! Maar je hebt helemaal gelijk.

52

Ooh wat jammer. Maar als het niet goed voelt en niet prettig werken is, dan gaat het je toch tegenstaan. Was er geen andere oplossing om de bakomgeving wel prettig te krijgen? bv thuis bakken?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Bianca1969 schreef:

Ooh wat jammer. Maar als het niet goed voelt en niet prettig werken is, dan gaat het je toch tegenstaan. Was er geen andere oplossing om de bakomgeving wel prettig te krijgen? bv thuis bakken?

Ik heb aan de bedrijfsleider wel aangegeven dat ik best wil bakken maar dan thuis en niet ergens waar geen kraan en wasbak is.
Ze willen graag dat er gebakken wordt waar de mensen het kunnen zien maar onder deze omstandigheden kunnen klanten het beter niet zien hoe er gebakken wordt :)
Ik vertelde dat als er een kraan en wasbak zou komen het wel zou lukken maar dat zou niet gaan vertelde hij en dan houd het voor mij op want zonder kraan en wasbak wil ik niet bakken.
Ik kon mijn werkplek niet eens schoonmaken en mijn handen niet zo vaak wassen als ik wilde en dat alleen omdat ik de kraan in de keuken moest gebruiken en dat was een meter of 12 lopen en dat is gewoon geen doen.
Ook was de werkplek veel te klein want je kon je spullen allemaal maar moeilijk kwijt.

54

Dat is balen zeg!!

Groetjes Gerien

55

Wat jammer dat de werkomstandigheden niet okee voor je waren. Maar kan me wel voorstellen dat je het dan niet wil. Hopelijk vind je iets anders leuks.

56 Laatst bewerkt door dollelollypop (07-04-2014 15:31)

Maria1000 schreef:

Wat jammer dat de werkomstandigheden niet okee voor je waren. Maar kan me wel voorstellen dat je het dan niet wil. Hopelijk vind je iets anders leuks.

Ja ik vind het ook erg jammer maar wil niet werken op een plek waar ik mijn handen niet kan wassen en mijn spullen niet kan afwassen.
Als ik elke keer een meter of 12 naar de keuken moet lopen dat schiet niet op je moet echt een kraan bij de hand hebben.

57

Je hebt groot gelijk. Dat is ook niet te doen. Vraag me af of dit ook zomaar mag (HACCP en zo?). Klanten zullen het ook niet zo fris vinden lijkt me....die zien dat toch ook.

Suc6 met je nieuwe zoektocht. Er komt vast nog iets leukers op je pad.....of hij wil je zo graag hebben, dat hij de omstandigheden verbetert....zou zomaar kunnen :)

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Bianca1969 schreef:

Je hebt groot gelijk. Dat is ook niet te doen. Vraag me af of dit ook zomaar mag (HACCP en zo?). Klanten zullen het ook niet zo fris vinden lijkt me....die zien dat toch ook.

Suc6 met je nieuwe zoektocht. Er komt vast nog iets leukers op je pad.....of hij wil je zo graag hebben, dat hij de omstandigheden verbetert....zou zomaar kunnen :)

Ja maar ik denk dat hij er de ruimte niet voor heeft.
Inderdaad snap ik het ook niet qua hygiëne want de mensen komen binnen en lopen zo langs je heen.
Daarom geneerde ik mezelf ook zo omdat ik taart stond te maken met spullen om me heen omdat ik de ruimte niet echt had.
Er is niet goed over nagedacht en dat wilde hij doen door te kijken waar ik tegenaan zou lopen maar waar ik dus het eerst over begon was de kraan waarop hij zei dat hij dat daar niet kwijt kon.
Maar je moet zoiets toch niet willen als je de voorzieningen er niet voor hebt.

59

oh, wat jammer voor je maar begrijp dat je er zelf wel achter moet staan met wat je maakt!!

maar het had zo leuk kunnen zijn denk ik.

kon je  niet overleggen om de werk plek te verbeteren of was daar geen sprake van!!

Jammer voor je hoor maar wel een super leuke ervaring denk ik die niet veel mensen hebben mee gemaakt :)

Succes verder met solliciteren dan!!!

Baklataart schreef:

oh, wat jammer voor je maar begrijp dat je er zelf wel achter moet staan met wat je maakt!!

maar het had zo leuk kunnen zijn denk ik.

kon je  niet overleggen om de werk plek te verbeteren of was daar geen sprake van!!

Jammer voor je hoor maar wel een super leuke ervaring denk ik die niet veel mensen hebben mee gemaakt :)

Succes verder met solliciteren dan!!!

Hartelijk dank en nee hij vertelde dat dat niet kon dus dan moet je volgens mij van het hele plan afzien want zonder kraan is het niet verantwoord een taart daar te maken.
Ik vond het ook erg jammer want had het wel erg leuk gevonden.

61

Ik had de oproep op facebook ook gezien.. en ik zie nu je appeltaart topic pas..
Wat slordig dan, dat ze niet eens een kraan in de buurt hebben, jammer.
Zouden ze het er zomaar even bij willen proppen, dat 'live' taarten bakken?

Jammer, het zou een leuke baan zijn, maar volgens mij ben jij hier veel te creatief voor, jij maakt altijd van die leuke dingen :)

62 Laatst bewerkt door dollelollypop (09-04-2014 21:12)

postduif schreef:

Ik had de oproep op facebook ook gezien.. en ik zie nu je appeltaart topic pas..
Wat slordig dan, dat ze niet eens een kraan in de buurt hebben, jammer.
Zouden ze het er zomaar even bij willen proppen, dat 'live' taarten bakken?

Jammer, het zou een leuke baan zijn, maar volgens mij ben jij hier veel te creatief voor, jij maakt altijd van die leuke dingen :)

Hartelijk dank voor je compliment :) en ik zou het wel leuk gevonden hebben maar inderdaad zouden het alleen appeltaarten, kwarktaarten en brownie of cheesecakes worden en geen andere dingen.
En ja ik denk dat ze het er even gewoon bij willen proppen zonder dat er verder bij nagedacht is en dat vertelde hij ook.
Hij wilde dat het bakken in het pannekoekenhuis gebeurde zodat de mensen konden zien dat het vers gebakken werd maar hij is alleen de hygiëne vergeten en dat gaan mensen echt wel zien.
Ik vertelde dat als ze wilden dat ik er zou blijven werken ze toch echt een kraan en wasbak en voldoende ruimte om je ding te doen moesten aanleggen maar hij vertelde dat dat niet zou gaan.
Ik ben nu benieuwd wat hij gaat doen want twee meiden en ik zouden aangenomen worden maar nu heb ik afgezegd dus blijven er twee over.
Ik hoop echt dat hij mijn woorden niet zal vergeten want het kan echt niet, bakken zonder dat je je werkplek schoon kan maken en je handen kan wassen ik begrijp niet dat ze dat zelf niet begrijpen want als de warenwet daar langs gaat keuren ze dat echt niet goed.

63

Daar komen ze dan vanzelf wel achter denk ik..

Hebben ze dat pannenkoeken gedeelte dan wel netjes en ruim genoeg? (Nu ben ik nieuwsgierig geworden ;) )

postduif schreef:

Daar komen ze dan vanzelf wel achter denk ik..

Hebben ze dat pannenkoeken gedeelte dan wel netjes en ruim genoeg? (Nu ben ik nieuwsgierig geworden ;) )

Ja ik weet het niet want ik stond op mijn eigen plekje dus weet niet hoe het met de pannekoeken staat :)
Ik was veel te druk met mijn eigen ding maar er is alleen een kraan in de keuken  verder niet.
Alles staat te bakken waar mensen langslopen maar water is er in elk geval niet in het bak gedeelte.

65

Gaat vast helemaal goed komen. Hij ziet er ook errug lekker uit  :thumb:

@strid schreef:

Gaat vast helemaal goed komen. Hij ziet er ook errug lekker uit  :thumb:

Astrid je hebt het één en ander gemist geloof ik haha als je even terugleest  ;)