Re: kleine kwark gebakjes.
Ik heb ook aardbeienkwark gebruikt. En inderdaad ook aardbeienkwark van optimel gebruikt en vond het erg lekker! Ik heb nu de gewone bodem uit het pak gebruikt maar ga deze versie binnenkort ook eens maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kleine kwark gebakjes.
Ik heb ook aardbeienkwark gebruikt. En inderdaad ook aardbeienkwark van optimel gebruikt en vond het erg lekker! Ik heb nu de gewone bodem uit het pak gebruikt maar ga deze versie binnenkort ook eens maken.
kan dit ook wel een maand in de vriezer?? ik heb voor 17 april 100 cc nodig en dit lijkt me een leuke aanvulling. Maar straks geen tijd om te maken.
Bedankt trouwens dat je zo begaan bent met iedereen en altijd rustig antwoord geeft op al onze vragen.
Groetjes Karin
kan dit ook wel een maand in de vriezer?? ik heb voor 17 april 100 cc nodig en dit lijkt me een leuke aanvulling. Maar straks geen tijd om te maken.
Bedankt trouwens dat je zo begaan bent met iedereen en altijd rustig antwoord geeft op al onze vragen.
Groetjes Karin
Hallo Karin
Ten eerste heel erg bedankt voor je leuke en aardige reactie en ja als je hier iets plaatst en iemand vraagt je wat dan vind ik ook dat je er antwoord op moet geven.
Je vind het tenslotte leuk dat mensen op je taartjes reageren dus is het minste wat je kan doen antwoord geven op een vraag dus ik vind het niet erg en doe het graag
Nu even over de kwark gebakjes.
Dat kan gewoon in de vriezer blijven als je van tevoren maak hoor want bij mijn hebben ze er ook een poosje in gestaan omdat ik ze niet allemaal tegelijk gebruikte dus het is geen probleem
Groetjes en een fijn weekend Marion
top! ga morgen aan de slag.
top! ga morgen aan de slag.
Succes
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kleine kwark gebakjes.