Onderwerp: Ik ging op sollicitatie en moest een appeltaart meenemen.
Omdat ik voor 1½ jaar terug ontslag heb gekregen na 31 jaar doordat Unilever de prodent overgenomen had en meteen maar even verhuist heeft naar frankrijk ben ik op zoek naar een leuke baan.
Nu zag ik dat ze bij het pannekoekenhuis Hans en Grietje een taartenbakster zochten.
Ik had er een sollicitatie naartoe gestuurd en de voorwaarde was dat als je uitgenodigd zou worden je een zelf gebakken appeltaart mee moest nemen en niks anders.
Ik had niet echt verwacht dat ik uitgenodigd zou worden omdat je nergens in ( gewoon een ander woord voor je bent te oud want wordt dit jaar 50 ) in het profiel past.
Ben toch uitgenodigd ( afeglopen woensdag ) en toen ik aankwam zei hij dat het alleen maar om de taart ging, was die goed dan zit je goed.
Nu nam hij een stukje van mijn appeltaart na gezegd te hebben dat hij er mooi hoog uitzag en vond hij hem erg lekker.
Hij zei ik moet tegen je praten maar kan niet stoppen met eten dus dat was een goed teken 
Nu zou ik vandaag ( vrijdag ) horen hoe of wat want zijn vrouw ging s'avonds alle appeltaarten blind proeven.
Werd ik woensdag avond al gebeld, vertelde hij dat mijn appeltaart erg lekker was en of ik een keer een middagje wilde komen bakken, nou dat wil ik wel 
Daar is het wachten nu op en ik hoop dat hij het ziet zitten en dat ik een leuke nieuwe baan zal krijgen.
Heel verhaal dus ik hoop dat ik jullie niet verveel 
De taart is simpel maar goed een appeltaart is nou ook niet spectaculair 

)....

! heel veel succes.