1

Onderwerp: mijn eerste tastaart

http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/801/z2yj.jpg

Ik heb de taart gevuld met witte chocoladeganach en uiteindelijk met botercrème afgewerkt.
Omdat ik zo snel mogelijk wilde beginnen met de taart (ik ben heel ongeduldig, en kan moeilijk wachten op mijn bestellingen)  heb ik een grote fout gemaakt! Rolfondant van Jamin gekocht, wat verschrikkelijk droog en bijna niet kneedbaar was. het heeft in een hoekje een klein beetje gescheurd, zoals je het kunt zien op de foto. Voor de rest was het naar mij gevoel niet heel moeilijk.

Alle feedback is van harte welkom.

2 Laatst bewerkt door lady-vall (06-03-2014 08:57)

Re: mijn eerste tastaart

Ik vind m super!mooie kleuren lekker strak.
En die bruine details, love it!! Zit net te bedenken dat ik deze tas ook graag zou willen maken voor n vriendin maar kheb geen idee hoe dat moet, zie ik toch dat je ook uit tilburg komt  :p

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

lady-vall schreef:

Ik vind m super!mooie kleuren lekker strak.
En die bruine details, love it!! Zit net te bedenken dat ik deze tas ook graag zou willen maken voor n vriendin maar kheb geen idee hoe dat moet, zie ik toch dat je ook uit tilburg komt  :p

Hoi lafy-val dankjewel voor je complimente. Ik kom zelf idd ook uit tilburg. Ik woon in west:p
Ik raad het egt aan om een ker te maken. Het is niet heel moeilijk. Ik heb een ronde vorm van 24cm gebruik, en eers gevuld en toen doormidden gesneden. De twee halve cirkels op elkaar gestapeld en afgesmeer met botercreme. Even in de koeling en hij was klaar om
Bekleed te worden..

Als je eenmaal begint komt het goed

4

Ik heb hem ook nog nooit gemaakt. Maar als je hem hebt doorgesneden en op elkaar hebt gezet, zit er dan aan de onderkant vulling? Of hoe zie ik het?

5

Heel erg mooi gedaan en ik vind je kleuren ook heel erg leuk. :)

Moet het toch ook echt is gaan proberen :y

Wat doe je in de handvatten zodat ze zo blijven staan?

6

Heel leuk gedaan, vind je kleuren ook heel mooi. Kijk er ook naar uit te horen hoe je die handvatten hebt gedaan. Ik denk dat ik er zo eentje ga maken voor mijn tante eind deze maand. Als cadeautje voor de gastvrouw (mijn oom verjaart dan).

7

errug mooi!
Staat bij mij ook nog steeds op mijn to-do-lijstje, maar met 5 mannen in huis zal het niet zo gauw gebeuren. Tenzij 1 van de vriendinnetjes er 1 wil

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

8

Mooie tas!! Echt strak!! Ik zal er over een tijdje een moeten maken als n kennisje slaagt voor school. Gaf dr moeder al ff door aan me...

Misschien toch eerst ff n opeet-test-taartje maken om te oefenen...