Onderwerp: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?
Hallo team,
Ik heb een vraagje.. Ik weet dat je 1 keer je forumnaam kiest en deze alleen in uitzonderlijke gevallen word veranderd. Ik heb een dag of 5 (zo ongeveer) geleden Marianne een berichtje gestuurd. Ik weet niet of er misschien iets mis is gegaan, dus voor de zekerheid plaats ik hier even een berichtje.
Mijn vraag is of aub (!!!) mijn forumnaam veranderd zou mogen worden? Ik was eerst niet van plan mijn taarten te verkopen, maar aangezien ik veel aanvragen krijg en het hartstikke leuk vind om met deze hobby bezig te zijn, ben ik er gauw van af gestapt en bak ik nu ook voor vrienden, bekenden. In de toekomst hoop ik een eigen bedrijfje te kunnen beginnen, maar daarvoor moet ik.nog heel wat ervaring op doen! En ach Londen is ook niet in 1 dag gebouwd!:P
Mijn taarten verkoop ik nu onder de naam Taartensprookje. Mijn eigen fb pagina komt er aan.. Is allemaal misschien niet zo belangrijk, maar ik wilde even mijn vraag onderbouwen!
Omdat ik trots ben op die naam en hoop dat het een begin is van iets moois, wilde ik vragen of mijn naam aub Taartensprookje mag worden?
Ik hoop het! Sorry eventueel voor het ongemak
En alvast bedankt voor het in behandeling nemen van mijn vraag.
Ps: Mocht de naam niet veranderd mogen worden is verwijderen dan een optie? Dan meld ik me opnieuw aan onder Taartensprookje, zodat mijn lidmaatschap hier en mijn site straks 1 geheel zijn!
Liefs Miss Sunshiine