1

Onderwerp: Room Seven

Een Room Seven-stijl taart voor Zoë =)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1920582_232898783500965_799835131_n.jpg

2

Re: Room Seven

O, wat is tie weer mooi!
Niet dat ik weet wat room seven is, maar ik vind 'm prachtig!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Hahahahaha, lol!

Room Seven is een merk zoals Pip en Lief! enz.

4

Hier issie net zo mooi als op facebook!! Prachtig!

5

wederom prachtig !!!!

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

6

Alweer zo'n top-taart, super mooi!

7 Laatst bewerkt door DannyH (02-03-2014 13:39)

Wauw....wat een plaatje weer!!!
Hoe maak je die verschillende printjes op het fondant?

8

Ik heb een foodprinter ;)

9

Mooi hoor Tamara!! Ik ken het niet Room Seven, maar nu wel  ;)

Heb jij ponsen gebruikt voor de naam en de leeftijd? Of knip je dit??

10

Tamataartje schreef:

Aha.....jammer, had gehoopt dat je een leuk (lees: goedkoop) trucje daarvoor had :lol:
Dat wordt dus sparen voor een foodprinter :/  , vind je printjes altijd geweldig leuk.

11

Nathalie H. schreef:

Ook dit print ik uit met de foodprinter. Maar je kan natuurlijk ook gewoon zelf schrijven met eetbare verf en een kwast (vaste hand hebben). Of uitsteken met tappits.

12

DannyH schreef:
Tamataartje schreef:

Aha.....jammer, had gehoopt dat je een leuk (lees: goedkoop) trucje daarvoor had :lol:
Dat wordt dus sparen voor een foodprinter :/  , vind je printjes altijd geweldig leuk.

Je zal er geen spijt van krijgen!

13

Zeker een mooie taart!! Zelf printen is toch inderdaad het handigst... Heb nu ook vellen gekocht, maar nog niet geprobeerd... Misschien oooiitt mn eigen printer :)

14

Wat is dit weer een prachtig werk van je, je hebt zo.n mooie stijl :)

Kende het ook niet maar vind het ook echt heel lief!!

15

Echt prachtig! Ik val in herhaling ;-) Komen jullie naar België binnenkort met de workshops? Anders kom ik zeker naar Eindhoven!!! Ik wil zo graag les bij jullie... Print jij op Icing sheets?

16

Tamataartje schreef:
Nathalie H. schreef:

Ook dit print ik uit met de foodprinter. Maar je kan natuurlijk ook gewoon zelf schrijven met eetbare verf en een kwast (vaste hand hebben). Of uitsteken met tappits.

Nee dat snap ik! Maar als je geprint hebt knip je dan bijvoorbeeld alleen die vier uit en plak je dit op een stukje fondant? Of knip je het gelijk in de vorm van het schildje?? Ik bedoel dan het witte schildje.

Snap je wat ik bedoel?

17

Nathalie H. schreef:
Tamataartje schreef:
Nathalie H. schreef:

Nee dat snap ik! Maar als je geprint hebt knip je dan bijvoorbeeld alleen die vier uit en plak je dit op een stukje fondant? Of knip je het gelijk in de vorm van het schildje?? Ik bedoel dan het witte schildje.

Snap je wat ik bedoel?

Ik begrijp het. Ik knip/snij het gelijk in de goede vorm. In dit geval heb ik het stukje sheet op een dun lapje fondant geplakt met piping gel en daarna beide tegelijk uitgestoken met deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/pme- … tter-set-4 en de naam op dezelfde manier en uitgestoken met deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/pme- … ter-set-4.

18

Lien schreef:

Echt prachtig! Ik val in herhaling ;-) Komen jullie naar België binnenkort met de workshops? Anders kom ik zeker naar Eindhoven!!! Ik wil zo graag les bij jullie... Print jij op Icing sheets?

We zijn 4 mei bij Kikkerprins ;)

Ik print op frosty sheets.

19

Oww SUPER!!! Het is me helemaal duidelijk, dankjewel!! Ik had nooit bedacht dat je frosty sheets (met fondant tegelijk) kon uitsteken.  :thumb:

20

Super mooi!

21

wat een lieffie weer

22

weer een echt Tamataartje!  :thumb:

(wou dat ik zulke opdrachten kreeg *zucht*)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

23

bekleed je de onderste taart met fondant en  plak je dan de plaatjes erop, of plak je de plaatjes gelijk op de bc ?

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

24

bekleed je de onderste taart met fondant en  plak je dan de plaatjes erop, of plak je de plaatjes gelijk op de bc ?

25 Laatst bewerkt door Tamataartje (02-03-2014 17:10)

Ik bekleed eerst met fondant. Ik plakte normaal gesproken de plaatjes daarna op dat fondant, maar dan ging het in de koelkast altijd een beetje bobbelen. Deze keer heb ik een dun plakje fondant uitgerold, het plaatje (wat op de goede grootte is) daar met piping gel op geplakt en daarna met de rolling pin met het roze ringetje (ik hoop dat je begrijpt welke ik bedoel) het plaatje goed vast gerold. Het overtollige fondant heb ik daarna weggesneden. Het plakje fondant met het plaatje heb ik daarna op het fondant op de taart geplakt. Het voordeel van deze manier is ook dat alle plaatjes even dik zijn.

Vanochtend kwam de taart geheel zonder hobbels uit de koelkast =)

Oh, en de taart is afgesmeerd met ganache!