26

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Simpeltaartje schreef:

Ja Annick ik denk dat ze schrokken zijn en gelijk alles plat hebben gegooid...  ;)

Zoveel 'eer' reken ik mezelf niet toe..... geen idee waarom het nu nog plat ligt  :lol:

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ik denk serieus dat ze hem ook plat houden en dat het oplichters zijn . Jammer vond die prijs van de mixer wat beter dan de echte prijzen :)

28

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Simpeltaartje schreef:

Ik denk serieus dat ze hem ook plat houden en dat het oplichters zijn . Jammer vond die prijs van de mixer wat beter dan de echte prijzen :)

Nou ja ... niet dus ;)  die prijzen zijn niet reëel. als je er overal meer dan 600 euro voor moet betalen en hier staan ze opeens voor 329, dan weet je haast bijna zeker dat er iets niet pluis is.  ;)

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

29

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

ineens alle advertenties van mp weg, site plat (maar wel een nieuwe op mp Advertentie 637221638 zelfde advertentietekst en prijs)
denk dat ik het maar niet doe

alle goede dingen komen langzaam

30

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

tally79 schreef:

ineens alle advertenties van mp weg, site plat (maar wel een nieuwe op mp Advertentie 637221638 zelfde advertentietekst en prijs)
denk dat ik het maar niet doe

Ik zou dat niet denken.... ik zou het zeker niet doen.

Ik denk dat die advertentie op Marktplaats ook snel weer weg is......  :+

31

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Annick ... wat heb je losgemaakt bij die "arme" mensen  :+  :+  :+  :P  :lol: ???

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

32 Laatst bewerkt door annick67 (22-01-2013 21:54)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Suuske schreef:

Annick ... wat heb je losgemaakt bij die "arme" mensen  :+  :+  :+  :P  :lol: ???

Het riekt (nogal?) naar een vorm van oplichting en daar houd ik niet zo erg van........

Verder heb ik niks gedaan......  :lol:  :+  :cool:  O-)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Jup oplichters maar moeten we dat niet ergens melden dan ofzo?

34

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Simpeltaartje schreef:

Jup oplichters maar moeten we dat niet ergens melden dan ofzo?

Vind ik niet mijn verantwoordelijkheid..... ik heb het alleen bij Marktplaats gemeld..... dat dan weer wel.

35

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

annick67 schreef:

Geen idee......

(Pssstttt, de eerste zin op je site.... geproefT is geproefD  :o, sorry dat ik het zeg....)

Thanks! Ik ga het gelijk even aanpassen  :thumb:

36

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Omdat mijn kenwood van de week er genoeg van had,ben ik aan het zoeken naar een kitchenaid.  Kwam van de week terrecht op marktplaats waar de prijs 329 was.  Verschillende mailtjes gestuurd om te vragen of ik hem op mocht halen,geen reactie!! De eerste dagen stond hij onder de naam kitchen ,daarna onder keuken.  Gisteren gemaild dat ik het ging melden. Nu is alles weer van marktplaats verwijdert.  Op de site opgelicht op internet,staan veel mensen die opgelicht zijn bij het kopen van een kitchenaid.  Op mijn politie kan je op bank-gironr. zoeken of alles klopt.  Ik ga hem in het weekend maar gewoon in de winkel kopen.   Voor mensen die dicht bij Belgie wonen,in Aalst zit een winkel die ze altijd op voorraad heeft in verschillenede kleuren voor 379 euro.  Hebben een klein krasje of beschadigde doos.

37

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

ik heb nu eentje besteld bij eletrostock aalst (zelfde winkel als rianne bedoeld) ze zitten ook op facebook
ik heb de classic voor 299 , verzenden kost 10 euro
ik laat wel weten als die van mij binnen is

alle goede dingen komen langzaam

38 Laatst bewerkt door annick67 (24-01-2013 14:55)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

rianne1952 schreef:

Omdat mijn kenwood van de week er genoeg van had,ben ik aan het zoeken naar een kitchenaid.  Kwam van de week terrecht op marktplaats waar de prijs 329 was.  Verschillende mailtjes gestuurd om te vragen of ik hem op mocht halen,geen reactie!! De eerste dagen stond hij onder de naam kitchen ,daarna onder keuken.  Gisteren gemaild dat ik het ging melden. Nu is alles weer van marktplaats verwijdert.  Op de site opgelicht op internet,staan veel mensen die opgelicht zijn bij het kopen van een kitchenaid.  Op mijn politie kan je op bank-gironr. zoeken of alles klopt.  Ik ga hem in het weekend maar gewoon in de winkel kopen.   Voor mensen die dicht bij Belgie wonen,in Aalst zit een winkel die ze altijd op voorraad heeft in verschillenede kleuren voor 379 euro.  Hebben een klein krasje of beschadigde doos.

Natuurlijk heb je geen reactie gekregen, dat is namelijk precies dezelfde aanbieder (of eigenlijk oplichter) als waar wij het hier over hebben........

En ik gok zomaar dat Marktplaats het zelf verwijderd heeft, ik had de advertentie gemeld ook als 'verdacht'........  O-)

39

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Aaarg, had ik net mezelf overtuigd dat ik echt, echt, ècht geen lila kitchenaid nodig had....

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

40

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

tally79 schreef:

ik heb nu eentje besteld bij eletrostock aalst (zelfde winkel als rianne bedoeld) ze zitten ook op facebook
ik heb de classic voor 299 , verzenden kost 10 euro
ik laat wel weten als die van mij binnen is

ik zie in hun volder geen keukenmachine's staan.
(en voor de goede orde, heb je nu een kennie besteld, of KA?)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

41

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

advertentie op mp

Let op hij staat er hoogstwaarschijnlijk nu op onder de naam de keuken, deventer.
Ik heb gereageerd op de advertentie van 349,00 en adres gevraagd, ik krijg geen respons,

Van de week was de naam kitchen hengelo
Ik ben opgelicht voor 329,00
Marc winters
dekeukenmachine
hengelo
bankrekening 677777876
via marktplaats, mail met zijn website, je krijgt netjes ontvangstbevestiging, factuur, geld overmaken, mail dat het is verstuurd en toen kwam het niet.
Na 2 dagen ging ik kijken, website weg, advertentie weg.

Ik heb net 0,01 overgemaakt naar dit rekening nummer vanaf een ING rekening.
De rekening staat op naam van hr. M.a. Siemerink, kan nu vervolgstappen nemen bij de ING.


Doe alsjeblieft aangifte, pas bij 3 meldingen gaan ze er iets mee doen bij de politie, want aan het rekeningnummer hangt natuurlijk een adres!


het bleek dus een oplichter te zijn die vrolijk verder gaat onder een andere naam op marktplaats
ik blij dat ik niet bij hem heb besteld

@Siena een kitchenaid classic

alle goede dingen komen langzaam

42

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Siena schreef:
tally79 schreef:

ik heb nu eentje besteld bij eletrostock aalst (zelfde winkel als rianne bedoeld) ze zitten ook op facebook
ik heb de classic voor 299 , verzenden kost 10 euro
ik laat wel weten als die van mij binnen is

ik zie in hun volder geen keukenmachine's staan.
(en voor de goede orde, heb je nu een kennie besteld, of KA?)

Als je op facebook naar ze zoekt zie je kitchenaids staan

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

43

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Vind het wel een beetje vaag om via facebook zo'n duur apparaat te kopen...

je kunt ook niet duidelijk zien wat ze nog hebben

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

44

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Kan je bij electrostock online bestellen? Hebben die een webshop? Anders neem ik al eens een kijkje online vooraleer ik volgend week-end eens langs ga :-)

45

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

mijn classic die ik besteld heb bij electrostock is vandaag binnen gekomen,ik ben er helemaal blij mee
ik heb via hun facebook besteld en de rest via de mail afgehandeld

alle goede dingen komen langzaam

46

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

*KNIP* Deze post is net zo zinloos als de post waar je over geklaagd had (en die ik verwijderd heb!) (M.)