1 Laatst bewerkt door tally79 (28-01-2013 21:42)

Onderwerp: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Laat maar het is een oplichter lees ik net op marktplaats


mvg tally

alle goede dingen komen langzaam

2

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Geen idee, ik heb ze een berichtje gestuurd, eens kijken of, hoe snel en/of hóe ze hierop antwoorden.......

3

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Move to ~> Taartdecoratie algemeen

Gatsiekledders, een lila kitchenaid. *kwijl*
Iemand interesse in een rode Kenwood?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Pooh schreef:

Move to ~> Taartdecoratie algemeen

Gatsiekledders, een lila kitchenaid. *kwijl*
Iemand interesse in een rode Kenwood?

:lol:

(Dat dacht ik ook, maar dan voor de crèmekleurige Kenwood)......

Maar ik wacht eerst af, ik kan ze in het Handelsregister bijvoorbeeld al niet terugvinden, hoe ik ook zoek........ om maar iets te noemen (heb wel meer gezien op de site).....  :s

5

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

het kvk nummer is gewoon bekend van dit bedrijf hoor

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

6 Laatst bewerkt door annick67 (22-01-2013 10:48)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

mrij schreef:

het kvk nummer is gewoon bekend van dit bedrijf hoor

O hoor.......

In de algemene voorwaarden is het stukje 'identiteit van de ondernemer' (wat ook verplicht is) 'leeg' gelaten....... daar hoort het ook te staan.

7

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ik zie het al, ze handelen onder een/meer andere naam/namen, vandaar dat dekeukenmachine.nl niet terug te vinden is in het Handelsregister.

8

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

ik heb gekeken naar het kvk nummer en dat klopt. het adres ook enz.


Maar een leuk prijsje voor een kitchen aid!! Ik heb nu 2 jaar een in de keuken staan en ben er echt super blij mee.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

9 Laatst bewerkt door tally79 (22-01-2013 10:55)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

ja dat prijsje leek mij ook leuk maar kon via google niks vinden over deze site.....

alle goede dingen komen langzaam

10

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ik vind het dan weer raar dat er geen bedrijfsnaam op de site staat. Althans niet zichtbaar.  :/

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

11

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Suuske schreef:

Ik vind het dan weer raar dat er geen bedrijfsnaam op de site staat. Althans niet zichtbaar.  :/

Op de contactpagina wel, in de algemene voorwaarden niet.... dat laatste vind ik 'storender' want waarom daar niet invullen terwijl het wel verplicht is......  :s

12

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

annick67 schreef:
Suuske schreef:

Ik vind het dan weer raar dat er geen bedrijfsnaam op de site staat. Althans niet zichtbaar.  :/

Op de contactpagina wel, in de algemene voorwaarden niet.... dat laatste vind ik 'storender' want waarom daar niet invullen terwijl het wel verplicht is......  :s

dat ook. Maar op hun homepagina staat gewoon helemaal niets ... afgezien van het verplichte verhaal, vind ik het wel fijn om te weten op welke site ik bezig ben.

Mijn persoonlijke mening ... if it looks like a duck, it quacks like a duck ... it's probably a duck  :D  :D  :lol:  :P

ergo ... als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Ik zeg niet altijd, maar meestal wel.

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Pooh schreef:

Gatsiekledders, een lila kitchenaid. *kwijl*
Iemand interesse in een rode Kenwood?

:lol:

Ja hoor :+  en dan eigenlijk nog vooral in de extra kom die dat oplevert ;)

Maar ja, keek in dit topic omdat er stond goedkope kitchenaid O-)

I never met a calorie I didn't like....

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Even serieus die fushia is normaal rond de 600 en nu 329.... wie gaat het uit proberen? :lol:

15

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ik heb toch even iets verder gekeken... Was benieuwd of je bijvoorbeeld met paypal (lees kopersbescherming) kon betalen. Je kan alleen via bankoverschrijving betalen. Dat vinken ze voor het gemak maar even zelf voor je aan. Ik bestel heel veel via internet, maar hier zou ik het dan weer ne niet op durven wagen...

16

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Op mijn vraag waarom het kopje identiteit ondernemer in de algemene voorwaarden ontbreekt (hoewel wettelijk verplicht!) kreeg ik de melding dat ze dat vanmiddag gaan corrigeren maar dat de site dan wel enkele ogenblikken offline zullen zijn.....  :think:

Ik krijg er nog altijd geen goed gevoel bij: vraag me af waar er wélke adder onder het keukengras schuilgaat..... :lol:

17

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Spannend..ik blijf het even volgen.  ;)

18

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ik denk laat ik ook eens kijken, maar ik krijg dat de webpagina niet beschikbaar is.
Mijn Kitchenaid komt bij dealbird.nl vandaan. Snelle en goede service.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

19

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Lilar schreef:

Ik denk laat ik ook eens kijken, maar ik krijg dat de webpagina niet beschikbaar is.
Mijn Kitchenaid komt bij dealbird.nl vandaan. Snelle en goede service.

Zie mijn bericht vlak boven dat van jou.....  ;)

20

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ik blijf dit even volgen....

21

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

.... enkele ogenblikken duren wel erg lang! De site is nu nog steeds niet beschikbaar! Ik ben namelijk ook wel benieuwd!

22 Laatst bewerkt door Simpeltaartje (22-01-2013 19:39)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Als ik er op google zie ik dit maar de pagina is op MP verwijderd:


Marktplaats.nl - let op!!! oplichters aktief - Keukenmachines 


www.marktplaats.nl/.../m636343683-let-op-oplichters-aktief.html?...


3 dagen geleden – en geeft zijn website: de keukenmachine. nl deze site staat op een server van een internet bedrijf uit hongkong waardoor gegevens moelijk of ...

23

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Er stond echt wel een Nederlandse naam onder de mail, die overigens in prima Nederlands was gestuurd...... (dus niet Google-translate-Nederlands  :lol: ).......

Aaaaahhhh kijk, ze zullen toch niet het hazenpad gekozen hebben toen ik om mee info vroeg?  O-)

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

Ja Annick ik denk dat ze schrokken zijn en gelijk alles plat hebben gegooid...  ;)

25

Re: iemand bekend met deze site? kitchenaid erg goedkoop

RijWM schreef:

.... enkele ogenblikken duren wel erg lang! De site is nu nog steeds niet beschikbaar! Ik ben namelijk ook wel benieuwd!

Geen idee......

(Pssstttt, de eerste zin op je site.... geproefT is geproefD  :o, sorry dat ik het zeg....)