Onderwerp: Planninghulp gevraagd
Ik heb een opdracht om taart te maken voor 52 personen. Thema Minnie Mouse. Ik bak nog niet zo heel lang dus loop een beetje spaak met mijn planning. Het is voor mijn nichtje die 1 wordt, dus kan ook niet zomaar zeggen nee dat doe ik niet.
Ze is jarig op 1 maart. Ik vlieg 28 februari heel erg vroeg naar Milaan voor een beurs. Echter, 27 februari werk ik tot 21 uur. JE ziet het al aankomen, wanneer maak ik het in vredesnaam.
Ik ben de 26e vrij dus ik hoop die dag het e.e.a. te kunnen maken. Maar, kan je een compleet beklede taart invriezen (dus met fondant). Ook heb ik een hele leuke Minnie bakvorm gezien en ik heb op internet gezien dat ze dat bekleden met een soort spuitwerk (botercreme?), is dat in te vriezen en dien je ook die taart te vullen met iets?
Vullen zal gewoon met Jam of Banketbakkersroom zijn omdat ik nog niet met veel anders heb gewerkt.
Uiteraard ook de volgende vraag, hoeveel taart maak ik. Ik heb 3 Wilton bakvormen (en nog gewone siliconen van Xenos etc.) De middelste van deze set is vrij groot (geen idee hoe groot want er staan geen maten onder, het was destijds een set van 3 stuks op de webshop hier).
Het is een heel verhaal geworden zie ik hahaha.
Een stapeltaart behoort trouwens niet meer tot de mogelijkheden ivm tijdsgebrek.
Ontzettend bedankt alvast voor het meedenken.