Onderwerp: Cupcakes in Denim Blue & Sea Green
Nog wat verschillende cupcakes gemaakt voor bij de thee, gewoon omdat het zo lekker is. En ja, ook omdat ik nog wat fondant over had van deze en deze taart .
Nog best chique voor doordeweeks, toch?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes in Denim Blue & Sea Green
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog wat verschillende cupcakes gemaakt voor bij de thee, gewoon omdat het zo lekker is. En ja, ook omdat ik nog wat fondant over had van deze en deze taart .
Nog best chique voor doordeweeks, toch?
Ja, mooi!
Mooie kleur ook vooral die bovenste.
prachtig!
welke bloemen heb je gebruikt? die vind ik ook zo mooi!
Echt heel chique, mooi hoor! Welke structuurmatten/rollers heb je gebruikt voor de basislaag van de cupcakes?
Super
Mooie kleur ook vooral die bovenste.
Dank je, ik heb daarvoor sea blue gemengd met delphinium blue en misschien ook nog wat wit, maar dat weet ik niet meer zeker.
welke bloemen heb je gebruikt? die vind ik ook zo mooi!
Die zijn van Sunflower Sugarart; schreeuwend duur, maar al zoveel plezier van gehad!
Welke structuurmatten/rollers heb je gebruikt voor de basislaag van de cupcakes?
Dat was de cracked rolling pin, een embossing matje van de hobbywinkel en een kunststof lapje waarvan ik eigenlijk niet meer weet hoe ik daar aan kom (hoezo teveel taartspullen?)
Zien er prachtig uit!!!!
Wat een prachtige en chique cupcakes!
Mooie cupcakes in mooie kleuren.
Chique! Mooie kleur ook
Desiree - Sweet Happinez schreef:Welke structuurmatten/rollers heb je gebruikt voor de basislaag van de cupcakes?
Dat was de cracked rolling pin, een embossing matje van de hobbywinkel en een kunststof lapje waarvan ik eigenlijk niet meer weet hoe ik daar aan kom
(hoezo teveel taartspullen?)
Haha soms weet je het inderdaad niet meer, maar bedankt voor het antwoord!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes in Denim Blue & Sea Green