1

Onderwerp: Dit keer een Brown Beauty, nagemaakt van een foto

N.a.v. de paardentaart uit dit topic wilde mijn vriendin voor haar dochter ook wel een paardentaart. Hmm :think: , tja, eigenlijk heb ik al een paardenhoofd op mijn "taarten-c.v." staan..... Nou, vooruit: maar dan nu het hoofd de andere kant op en in het bruin. Toch weer even anders ;) .

Het puzzelplaatje is wederom nagemaakt van een foto.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QGZHSKY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3RB7VVSA.jpg

De witte rand aan de zijkant had een scrollreliëf, maar dat zie je op de foto helaas nauwelijks. De brooches zijn van eigen makelij, gemaakt met Sillicreations.

Nu nog een paar foto's plaatsen in Klein en Fijn en dan ben ik klaar met mijn "huiswerk" vandaag ;).

Bedankt voor het kijken en gezellig als je een reactie achterlaat!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: Dit keer een Brown Beauty, nagemaakt van een foto

Super mooi! Hoe heb je die bespiering gedaan, is het schaduw (dust ofzo) of is je marsepein daar dikker? (Strookje er onder misschien?)

3

Heel erg mooi snap helemaal niet hoe je dat paard zo levens echt hebt gekregen ??

is dat een puzzelplaatje of zeg ik nu iets heel doms :/

Vind je taart echt prachtig net als de andere en de cc  :D

4

Wauw, dat paard is echt heel gaaf!

5

Super mooi!!!  :thumb:  :thumb: . (Heb ook je Black Beauty nog even bewonderd, en die vind ik toch ook echt super!! Vind zijn oog m.n. heel echt lijken! Hoe doe je dat???!!)
Maar ook je Brown Beauty is een plaatje! Schaduwen gedust? Werkelijk een prachtig 'schilderij' geworden dan!!  ;-)  Heel erg knap gedaan! Leuk CV aan het opbouwen!!  :D

6

heel erg mooi!

groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

7

Bedankt allemaal! het is inderdaad een puzzelplaatje, nagemaakt van een foto. Mijn truc is om het fondant wat dikker uit te rollen en dan als het ware een beetje te beeldhouwen (en bij de neus en mond ook nog met gebruik van wat tools), waardoor je die spieren, neus, wenkbrauw en mond best realistisch krijgt. De schaduwen/dieptes heb ik vervolgens benadrukt met dust, maar er zit dus evengoed wel reliëf in. Best gaaf als je het als het ware ziet groeien van een lappie fondant naar een paardenhoofd! :D

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Wauw, wat mooi!!

Het is toch altijd tijd voor taart???

9

Dat is wel een heel mooi puzzelplaatje. Prachtig met dat reliëf en dusten. Zo levensecht! Mijn complimenten, hoor :)

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.

10

Ook deze vind ik weer ontzettend mooi gemaakt.

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra