Onderwerp: Marsepein online kopen?
Hallo meiden!
Vandaag even naar dorp geweest. Bij de xenos (jullie gebruiken misschien allemaal een wat duurdere marsepein.. Verkopen ze fondant en marsepein. Fondant verkopen ze in elke kleur en van grijs, groen, blauw, roze zelfs meerdere tinten! Van marsepein hebben ze zeer weinig!! Alleen groen, blauw, rood, bruin, soms ook paars en hwel donker roze wat ik persoonlijk niet echt op roze vind lijken.
Nu kan ik het online bestellen.. Maar dan komen er altind verzendkosten bij en.als je dat iedere keer doet, loopt dat enorm op in de kosten!
Een taartwinkel zit hier niet in de buurt. Ik rijdt geen auto dus bestelling ophalen lukt dan niet.
Hoe doen jullie dit?
. Ok, de In2Bake is ook erg lekker
. Ik bestel ook online en baal soms ook van de bezorgkosten, maar hier in de buurt zit eigenlijk ook niks (meer) dus ik moet wel. Ik wil nl een lekkere taart maken en dat gaat vaak niet met de supermarkt, Xenos enz marsepein (sorry
). Marsepein en fondant is maanden houden, net als de meeste ingrediënten die ze bij de webshops verkopen. Meeste koop ik bij Aribacakes....
. wat zijn jullie ervaringen wat dat betreft?