1

Onderwerp: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een andere mixer.
Ik heb er nu een maar deze maakt een verschrikkelijke herrie.
Ik zoek er dus een die niet veel geluid maakt, iemand een idee?

2

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

Sorry zie nu pas dat er al een topic over is  :o

3

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

haha idd...ik heb er laatst ook één over geopend...maar ben er nog steeds niet helemaal uit..Toch denk ik dat ik voor de Bosch MUM56340 ga...erger dan wat ik nu heb kan het toch niet worden....

4

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

Ze maken allemaal geluid! Ik heb alle topics etc gelezen. Ik heb van de week een kenwood kmx54 besteld, ik ben er verliefd op & ik vind m mooi!

i just LOVE it!

5

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

ja tuurlijk  maken ze allemaal geluid. De mijne kon in het begin dat ik hem gekocht had nog leuk om mijn aanrecht staan, maar nu? Nee echt niet!!! Hij staat in de bijkeuken en dan heb ik de deur naar de keuken dicht en nog kunnen we niet normaal met elkaar praten. Als je de deur opendoet...pfff...horen en zien vergaat je...Ben altijd blij als ik dat ding weer uit kan zetten...wat een verademing voor mijn oren dan zeg....

6

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

hahahahaha, die ik heb hoor je aan het einde van de tuin (15 meter) nog keihard !! denk dat ik eind van het jaar een gehoor beschadiging heb.

Heb Rudolf wel eens willen mailen of ze het geluid weg halen of zo omdat hij er gewoon doorheen kan praten :D

Manlief nam laatst oor beschermers mee maar ja dat is ook geen gezicht!!

7

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

Jaaa oke, m'n handmxer met standaard gaat ook tekeer haha, heb dan ook altijd de keukendeur dicht.. Ik vind m'n nieuwe kenwood ook tekeergaan behalve op de laatste standen, maar ik neem t voor lief haha

i just LOVE it!

8

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

ik heb de kitchenaid artisan net 3 weken hij is geweldig tuurlijk je hoort hem wel maar op de hoogste stand kan je wel normaal praten wil nooit geen andere meer.
maar ik weet natuurlijk niet wat je wilt besteden voor een mixer.
kitchenaid is niet goedkoop :)

9

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

Baklataart? Heb je toevallig ook een bestron? Ik heb de mijne terug gestuurd..kijken of ze wat aan die takje herrie kunnen doen, haha...

10

Re: Opzoek naar een mixer die niet zo'n herrie maakt...

Nee Marisje ik heb een Tomado :D

van de kinderen voor Moederdag gekregen.
verder is hij prima maar dat geluid......................................... :rolleyes: