51

Re: [HOW TO] Banoffee taart

klinkt erg lekker en ziet er mooi uit ook

52

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Marisje schreef:

Welke maat bakvorm heb jij zelf gebruikt Taartjesgek?

Oeps... beetje late reactie (krijg ook geen meldingen meer van dit topic :()
Ik maak hem altijd in een bakvorm van 20 cm, dan zijn de verhoudingen het best en mooist al zeg ik het zelf :-D

Gek op taart!

53

Re: [HOW TO] Banoffee taart

SweetTooth schreef:

Ik zou een manoffee variant willen maken, met mango dus. Maar zou ik de mango dan ook zo kunnen gebruiken, of moet ik hem (zoals gesuggereerd voor ananas) eerst aanbakken? Iemand een idee?

Rudolph maakte laatst een manoffee taart... google maar ff op Rudolph + Manoffee. Ik heb hem opgeslagen en wil hem binnenkort gaan maken

Gek op taart!

54

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Sandy1 schreef:

Ik heb deze overheerlijke taart ook geprobeerd, en hij was super lekker, maar mijn bodem viel uit elkaar, heb toch bijna 100 gram boter gesmolten,,,,...wat doe ik fout. ?

Groetjes Sandy

Misschien moet je hem iets harder aandrukken? Ik gebruik altijd ongeveer 100 gram maar als ik merk dat de kruimels wat los zitten dan smelt ik nog een klein beetje extra boter...

Gek op taart!

55

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Ik wil deze taart ook gaan maken maar heb een paar vraagjes:

- Ik zie dat veel mensen de bodem met koekkruimels en boter ook nog even 10 min in de over zetten,
word de bodem dan krokanter?

- Kun je deze taart een dag van te voren maken i.v.m. slagroom.

56

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Rikki schreef:

Ik wil deze taart ook gaan maken maar heb een paar vraagjes:

- Ik zie dat veel mensen de bodem met koekkruimels en boter ook nog even 10 min in de over zetten,
word de bodem dan krokanter?

- Kun je deze taart een dag van te voren maken i.v.m. slagroom.

Hoi Rikki,

Ik lees de laatste tijd ook vaak dat mensen de bodem even bakken maar ik zie daar zelf de toegevoegde waarde niet van... Zoals ik hem maak is ie stevig genoeg en lekker krokant.

Je kunt de taart zeker een dag van tevoren maken, persoonlijk vind ik hem dan nog lekkerder omdat de smaken dan lekker ingetrokken zijn!

Gek op taart!

57

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Heerlijke taart, laatst gemaakt met Chocolate Chip cookies, Mjammieee!!!!!!!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

58

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Mmmhhh... :P
Ik heb hem ook een keer gemaakt met een bodem van Robuuste Koeken (van LU), ook zooooo jammie!

Gek op taart!

59

Re: [HOW TO] Banoffee taart

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1533819_645597465476917_1364684299_n.jpg

Zo is hij uiteindelijk geworden, en hij was heerlijk !!

60

Re: [HOW TO] Banoffee taart

Yum! Ziet er heerlijk uit!

Gek op taart!