1

Onderwerp: Bij Gamma; waves keukenmachine

Hallo!

Ik zit net door het foldertje van de Gamma te bladeren, ik heb geen keukenmachine en zag toen deze:
http://www.emerio.eu/nl/voedsel-bereidi … 04749.html

Hij kost 60 euro.
Natuurlijk zal hij niet zo goed zijn als een Kenwood, maar is hij goed genoeg om goed beslag voor een biscuit mee te maken denken jullie? 350 watt, zegt me niks, is dit voldoende?
Bedankt voor het meedenken!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

Ik zag hem ook al staan in de folder. Ben even gaan googlen, maar hij schijnt enorm veel herrie te maken. Dus dat wordt hem voor mij echt niet. Die van mij maakt nu ook al zoveel lawaai...ik wil er echt één die minder lawaai maakt. Maar voor iemand die de keukenmachine in een aparte ruimte kan zetten is het waarschijnlijk een prima ding.

3

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

Ik zag hem ook al staan in de folder. Ben even gaan googlen, maar hij schijnt enorm veel herrie te maken. Dus dat wordt hem voor mij echt niet. Die van mij maakt nu ook al zoveel lawaai...ik wil er echt één die minder lawaai maakt. Maar voor iemand die de keukenmachine in een aparte ruimte kan zetten is het waarschijnlijk een prima ding.

4 Laatst bewerkt door Rijtje78 (04-12-2013 23:50)

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

Ik heb in juli de keukenmachine bij de Aldi gekocht. Was 50 euro. Bevalt me prima, maakt wel lawaai ja, maar geld voor een die minder lawaai maakt heb ik niet. Scheelt een hoop last in je schouder!

Deze ziet er overigens veel uitgebreider uit dan die ik nu heb, dus ik zeg doen!

Alle begin is moeilijk, maar aldoende leert men...

5

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

Oke, 1 voor 1 tegen. Nog anderen?  ;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

ik heb er vorig jaar een bij de marskramer gekocht 89 euro!!(Tomado)

Maakt enorm kabaal zoveel dat de buren soms aan komen bellen (die ik dan toch niet hoor :D ) wat ik toch aan het doen ben.

Maar ze moeten er wel om lachen hoor. Ik heb ook echt geen geld voor zo'n dure en ik vind het geweldig het scheelt zoveel werk en het gaat zo makkelijk.

Zou echt niet meer zonder kunnen :D

Dus ik zou de gok wagen en desnoods een paar oordoppen erbij :lol:

7

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

En oordoppen voor de buren... :lol: Ik heb een bestron en ook die maakt ook enorm veel herrie. Ik stuur mijn buren meestal een appje dat het ding aangaat,  want laatst dacht de buurvrouw dat haar wasmachine kapot ging, maar het was mijn keukenmachine, hahaha :lol:

8

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

Serieus  :rolleyes:
Woon nu in een flat en hebben onderburen dus daardoor durf ik het niet aan te schaffen...wacht nog maar eventjes ermee.. ;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

Re: Bij Gamma; waves keukenmachine

Baklataart schreef:

ik heb er vorig jaar een bij de marskramer gekocht 89 euro!!(Tomado)

Maakt enorm kabaal zoveel dat de buren soms aan komen bellen (die ik dan toch niet hoor :D ) wat ik toch aan het doen ben.

Maar ze moeten er wel om lachen hoor. Ik heb ook echt geen geld voor zo'n dure en ik vind het geweldig het scheelt zoveel werk en het gaat zo makkelijk.

Zou echt niet meer zonder kunnen :D

Dus ik zou de gok wagen en desnoods een paar oordoppen erbij :lol:

Wij hebben dezelfde, alleen ik heb m een tientje goedkoper bij Blokker, maar inderdaad, lijkt wel alsof je op de landingsbaan van Schiphol staat naast een opstijgend vliegtuig.

Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd:-)