Re: Klassiek met rode roos
Een woord hiervoor-......PRACHTIG!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Klassiek met rode roos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een woord hiervoor-......PRACHTIG!!!!!!
Iedereen bedankt voor de super leuke reacties weer!!
moet nog maar een keer want zoals al jouw taarten is deze ook weer zo waanzinnig .
taartgroetjes Carla
Moooooi!
Weer prachtig!!! Tamara ik zie dat de parels hebben een ruimte er tussen . Dus ze raken niet met elkaar. Hoe moet ik dat zeggen? gebruik je geen gewone silicone mold?
Weer prachtig!!! Tamara ik zie dat de parels hebben een ruimte er tussen . Dus ze raken niet met elkaar. Hoe moet ik dat zeggen? gebruik je geen gewone silicone mold?
Ja hoor, ik gebruik de parelmal van First Impressions. Ik heb de parels alleen iets uit elkaar getrokken, zodat elke rij netjes in elkaar viel.
Prachtig weer Tamara
prachtige taarT
Moet ik weer op zoek naar nieuwe complimenten, maar ik ben uitgezocht! Tamara. Ik weet er geen meer die de andere overtreffen, dus ......vul zelf maar in!
Wauw prachtig! De zwarte strepen op de onderste taart vind ik zo knap gedaan!! Ik heb al zovaak geprobeerd soortgelijke strepen op een taart te krijgen, maar bij mij blijft het nooit netjes recht hangen en dan haal ik het er dus maar weer af.
Supermooi geheel!
Tipje Kez: maak eerst horizontale stroken van fondant en leg die allemaal netjes om de taart en plak op de plek waar twee stroken elkaar raken de zwarte streep. De zwarte strepen liggen dan een soort van in de inkeping tussen de twee stroken en heeft dan meer grip
En aan iedereen: super bedankt voor de geweldig leuke complimenten!!!!
Echt prachtig!
Tipje Kez: maak eerst horizontale stroken van fondant en leg die allemaal netjes om de taart en plak op de plek waar twee stroken elkaar raken de zwarte streep. De zwarte strepen liggen dan een soort van in de inkeping tussen de twee stroken en heeft dan meer grip
En aan iedereen: super bedankt voor de geweldig leuke complimenten!!!!
Tjee, wat slim! Super dat je dit soort tips geeft! Ik ga het binnenkort zo proberen, Dankje!
Love, love, love. Geweldig!!!
Zoals altijd, wederom prachtig en strak!
Zoals altijd, wederom prachtig en strak!
Grandioos mooi gedaan, echt een prachtige taart!
Dank jullie wel!!!
Wauw die is mooi
Wow... mooi hoor.
Enne.. ik hou me ook aanbevolen voor de workshop
Echt een plaatje weer! Super strak, zo mooi!
Thanx dames!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Klassiek met rode roos