26

Re: Klassiek met rode roos

Een woord hiervoor-......PRACHTIG!!!!!!

27

Iedereen bedankt voor de super leuke reacties weer!!

28

moet nog maar een keer want zoals al jouw taarten is deze ook weer zo waanzinnig .
taartgroetjes Carla

29

Moooooi!

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

30

Weer prachtig!!! Tamara ik zie dat de parels hebben een ruimte er tussen . Dus ze raken niet met elkaar. Hoe moet ik  dat zeggen? gebruik je geen gewone silicone mold?

31

Mooi als altijd!

32

May schreef:

Weer prachtig!!! Tamara ik zie dat de parels hebben een ruimte er tussen . Dus ze raken niet met elkaar. Hoe moet ik  dat zeggen? gebruik je geen gewone silicone mold?

Ja hoor, ik gebruik de parelmal van First Impressions. Ik heb de parels alleen iets uit elkaar getrokken, zodat elke rij netjes in elkaar viel.

33

Prachtig weer Tamara

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

34

prachtige taarT

35

Moet ik weer op zoek naar nieuwe complimenten, maar ik ben uitgezocht! Tamara. Ik weet er geen meer die de andere overtreffen, dus ......vul zelf maar in! ;-)

36

Wauw prachtig! De zwarte strepen op de onderste taart vind ik zo knap gedaan!! Ik heb al zovaak geprobeerd soortgelijke strepen op een taart te krijgen, maar bij mij blijft het nooit netjes recht hangen en dan haal ik het er dus maar weer af.
Supermooi geheel!

37

Tipje Kez: maak eerst horizontale stroken van fondant en leg die allemaal netjes om de taart en plak op de plek waar twee stroken elkaar raken de zwarte streep. De zwarte strepen liggen dan een soort van in de inkeping tussen de twee stroken en heeft dan meer grip ;)

En aan iedereen: super bedankt voor de geweldig leuke complimenten!!!!

38

Wat een gave taart!

Groetjes Gülendem

39

Echt prachtig! :thumb:

40

Tamataartje schreef:

Tipje Kez: maak eerst horizontale stroken van fondant en leg die allemaal netjes om de taart en plak op de plek waar twee stroken elkaar raken de zwarte streep. De zwarte strepen liggen dan een soort van in de inkeping tussen de twee stroken en heeft dan meer grip ;)

En aan iedereen: super bedankt voor de geweldig leuke complimenten!!!!

Tjee, wat slim! Super dat je dit soort tips geeft! Ik ga het binnenkort zo proberen, Dankje!

41

Love, love, love. Geweldig!!!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

42

Zoals altijd, wederom prachtig en strak!

De leukste winkel met ruim assortiment, workshops en cursussen in Haarlem (o.a. Wilton en PME):  http://haarlem.deleukstetaartenshop.nl/ … /index.php

43

Zoals altijd, wederom prachtig en strak!

De leukste winkel met ruim assortiment, workshops en cursussen in Haarlem (o.a. Wilton en PME):  http://haarlem.deleukstetaartenshop.nl/ … /index.php

44

Grandioos mooi gedaan, echt een prachtige taart! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

45

Dank jullie wel!!! =)

46

Wauw die is mooi

47

Wow... mooi hoor.
Enne.. ik hou me ook aanbevolen voor de workshop ;-)

48

Echt een plaatje weer! Super strak, zo mooi!

Genieten van rust en ruimte in Friesland? Boek onze vakantiewoning! www.brandemeerhuisje.nl

49

Thanx dames!