1

Onderwerp: kitchenaid heavy duty voor 399!!!

Hallo!

Ik was aan het rondkijken voor een keukenmachine en kwam deze aanbieding tegen van de sligro.
De kitchenaid heavy duty K5 voor 399 excl btw.
Wat vinden jullie er van?

Groetjes

2

Re: kitchenaid heavy duty voor 399!!!

Dat is wel heel goedkoop! Als je het geld hebt: doen!

Ik heb sinds 2 jaar een Artisan en zou niet meer zonder kunnen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Re: kitchenaid heavy duty voor 399!!!

Dat is wel heel goedkoop! Als je het geld hebt: doen!

Ik heb sinds 2 jaar een Artisan en zou niet meer zonder kunnen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

Re: kitchenaid heavy duty voor 399!!!

Ik zag gisteren Bij Cook & Co een aanbieding van Kitchenaid, je krijgt er gratis een glazen kom en een K-klopper met rubberen rand bij,

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

5

Re: kitchenaid heavy duty voor 399!!!

connie11 schreef:

Ik zag gisteren Bij Cook & Co een aanbieding van Kitchenaid, je krijgt er gratis een glazen kom en een K-klopper met rubberen rand bij,


Klopt inderdaad, mijn man heeft er vorige week 1 besteld en gister opgehaald alleen jammer, de glazen kom en k-klopper waren wat leverproblemen mee en die komen later. Omdat onze cook and co dicht gaat wordt het ws ophalen in een andere stad. (waar ik me enorm boos over kan maken want je koopt voor ruim 500 euro bij ze en in de webshop adverteren ze met gratis verzenden bij aankopen boven de 15 euro....)

Bij ons gaat ie in ieder geval ingepakt onder de kerstboom ;-)

Wat zijn calorieen toch heerlijk!!
https://www.facebook.com/LekkersvanEsther

6

Re: kitchenaid heavy duty voor 399!!!

heb zelf ook de k5 heavy duty gehaald bij sligro!
twyfelde hiervoor al over de kitchenaid artisan met gratis kom, voor 550 by verschillende aanbieders. prijs (484,- incl.) gaf de doorslag.

k5 is iets sterker, 315 watt ipv 300watt en is voor (zwaar) professioneel gebruik, waardoor -nadeeltje- maar 1 jaar garantie itt de 5 jaar voor de artisan.
kominhoud is hetzelfde.
de 'arm' kan niet omhoog, maar de kom wordt gelift via een hendeltje.
geluid: niet vergeleken, maar artisan is erg stil volgens een vriendin. ik vind de k5 niet superstil, maar zeer acceptabel. kan normaal praten met partner :) en geen lawaai voor slapend kindje.

het bevalt goed! biscuit werd heel luchtig en botercreme heel zacht!