Onderwerp: Kokos ananastaart á la Rudolph van Veen
Hmmm en wat is deze lekker (en zoet)!! Echt een aanrader. Dit keer speciaal gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kokos ananastaart á la Rudolph van Veen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hmmm en wat is deze lekker (en zoet)!! Echt een aanrader. Dit keer speciaal gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder.
Oeh, die ziet er lekker uit!
Klinkt heerlijk en ziet er net zo lekker uit! 
Ik kan je zeggen: hij is ook erg lekker! 
hij ziet er heerlijk en prachtig uit!
heb de merengue met een brandertje gedaan of terug in de oven?
en nog gefeliciteerd met je moeder, ze zal wel erg blij geweest zijn 
Ik heb een gasbrander gebruikt. De 2e laag is namelijk 'cremeux' dus kan niet meer in de oven 
een geval van jammy 
Oh! Die staat ook op mijn lijstje! Ziet er heerlijk uit.
Ziet er heerlijk uit!
maar hoe zit het nou met dat schuim?
dat eiwit is nog rauw (wordt echt niet gaar van zo'n brandertje) dus dat is dan toch niet veilig?!
(ivm salmonella)
Hoe het precies zit durf ik niet te zeggen Siena. Maar doordat je suikerstroop toevoegd (moet minimaal 120 graden worden), worden eventuele salmonella bacteriën gedood.
Moet je 'm eigenlijk meteen opeten of blijft ie een beetje goed? Ik bedoel: kan ik 'm 's middags maken, meenemen naar iemand en dan als toetje eten? Moet ie daar dan in de koelkast of blijft ie ook buiten de koelkast nog wel eventjes goed? Heb jij daar ervaring mee Lis?
Ik heb 'm de hele dag buiten de koelkast kunnen bewaren. Wel kwam er wat vocht vrij door de ananas (ik had ananas uit blik..). Maar met het italiaans schuim ging het heel goed! Dus dat is wel aan te raden Maria1000 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kokos ananastaart á la Rudolph van Veen