Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december
Gaat vanmiddag pas gebeuren
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december
Gaat vanmiddag pas gebeuren
Succes ermee, ik ga nog even snel kijken zolang het kan!
Tieneke
het is dat ik het opeens bovenaan een bericht zag staan in rode koeienletters. want had dit topic helemaal niet gezien hahahaha
tot vanmiddag!!
De spanning stijgt...
En de nieuwe look is online! Ziet er goed uit!
Jeeeej, ik ben er via 't nieuwe forum. Wennen hoor!
Hee, ik heb ineens m'n oude (eerste) avatar weer. Bugje?
Even wennen!
Ziet er mooi uit!
Er mist nog wel het een en ander hoor. En als je een verkeerde avatar hebt ga ik er naar op zoek!
Meld gerust alle bugs, en andere dingen die je mist in het andere topic!
Hoera!! Daar is de nieuwe site, en wat is hij mooi geworden.
Wel even wennen, maar toch ook wel weer lekker fris, zo'n nieuw jasje!
En wat zag ik tot mijn (positieve) verbazing, een taart van mij zit in de slideshow!
Had ik totaal niet verwacht, erg leuk!
Ik vind de site práchtig geworden! Helemaal eigentijds en duidelijk! Complimenten!!
Wauw mooie site geworden, wel even wennen maar dat is snel voorbij
leuk!! alleen mijn plaatje is weg klopt het trouwens dat je niet meer kan kijken op berichten waar je zelf op heb gereageerd? (of kijk ik met mijn neus )
Er missen inderdaad nog wat avatars, daar wordt aan gewerkt. Het linkje wat jij bedoeld is er inderdaad ook even niet, die moet opnieuw gemaakt worden. Hoop dat dat zsm lukt!
we zien het vanzelf wel
ben in iedergeval blij dat ik niet gek ben hahaha (nou ja niet nog gekker)
Even wennen, maar ziet er wel erg goed uit!!!
Wauw! Mooi! En alles werkt zo te zien, dat vind ik een compliment waard!
Tieneke
Heel mooi dacht eerst mmmm wat is dit maar zal zo wel gewend zijn.
Eventjes wennen hoor! Vind het jammer dat ik de smilies niet meer makkelijk kan aanklikken. En de slideshow waar sienna het over heeft waar vind ik die???? (ben namelijk heeeeel benieuwd of ik ook weer mee mag doen)
Die vind je op www.deleukstetaarten.nl, boven het forum zit (nog) geen slideshow.
Alle taarten die in de slideshow staan vind je in het betreffende album in de galeriij (en ik dacht wel dat je er tussen stond )
Dat smiley-klikken komt terug, beloofd!
Ziet er goed uit dames! Gefeliciteerd!
Netjes hoor! Wel even wennen, maar een heerlijk frisse kleur zo!!
Mooie site geworden ! Maar het is inderdaad wennen. Nou kan ik toch slecht tegen veranderingen, al weet ik ook dat dit maar even duurt
Die vind je op www.deleukstetaarten.nl, boven het forum zit (nog) geen slideshow.
Alle taarten die in de slideshow staan vind je in het betreffende album in de galeriij (en ik dacht wel dat je er tussen stond )Dat smiley-klikken komt terug, beloofd!
Joepieeeee ik sta er idd weer tussen! En ben ook heeeeeel blij dat de smilies terugkomen want ik ben echt een nitwit in die dingen onthouden
Hoe cool is dit forum, echt toppie!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december