1

Onderwerp: Kenwood Kmix scheef?

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op het forum en heb me net al even voorgesteld.

Ik heb een vraag waar hopelijk mensen op het forum die een Kenwood Kmix hebben antwoord op kunnen geven.

Ik heb een Kenwood Kmix (een rode) gekocht en nu bleek na het uitpakken dat de cover (dus de bovenkant) aan de ene kant iets lager hangt dan aan de andere kant. De kant waar de garde ed. moet worden bevestigd is ongeveer een halve centimeter lager dan de andere kant. Ik dacht eerst dat ik het me verbeeldde, dus ik heb de waterpas er op gelegd en hij is inderdaad niet waterpas. Hij is aan de ene kant dus echt iets lager dan aan de andere kant.
Ik vraag me af of dit zo hoort?
Er zijn vast wel mensen op dit forum die ook een Kenwood Kmix hebben?
Zit er bij jullie ook ongeveer een halve centimeter verschil tussen de ene en de andere kant?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

2

Re: Kenwood Kmix scheef?

Niemand?  :(

3

Re: Kenwood Kmix scheef?

Zie dit topic nu pas, terwijl ik toch echt een paar keer per dag even spiek  ;) . Heb je een foto? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'verschil tussen de ene en andere kant'  :o

4

Re: Kenwood Kmix scheef?

Ik heb een Kmix, maar je verhaal komt me niet bekend voor??

Bij twijfel even teruggaan zou ik zeggen  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: Kenwood Kmix scheef?

Bedankt voor jullie reacties.

Ik bedoel de bovenkant van de mixer, dus de kop (het gekleurde stuk) is aan de kant waar de garde e.d. in moet worden bevestigd ongeveer een halve centimeter lager dan de andere kant. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen.
Ik heb het geprobeerd op de foto te krijgen, maar op een foto is het niet duidelijk genoeg te zien.
Ik heb de waterpas maar eens op de bovenkant van de Kmix gelegd (omdat ik dus eerst dacht dat het wel verbeelding zou zijn), maar volgens de waterpas is hij dus inderdaad wat scheef of in elk geval niet gewoon recht. En het ligt niet aan de ondergrond waar de mixer op staat, want die is helemaal waterpas.
Het is geen ramp en ik kan hem waarschijnlijk wel gewoon gebruiken (ik heb er nog niets mee gemaakt), maar als het niet zo hoort is het denk ik beter om hem terug te sturen.

Sonja, jouw Kmix is dus wel gewoon helemaal recht? Dus daar hangt de kant waar de garde enzo in moet niet wat lager?

6

Re: Kenwood Kmix scheef?

Als ik eerlijk ben heb ik er nog nooit een waterpas bijgehouden  :D
Maar ik ga vanavond eens extra kritisch kijken voor je  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Re: Kenwood Kmix scheef?

Normaal zou ik er ook geen waterpas bij hebben gehouden hoor :lol:, maar omdat het me echt op viel wilde ik toch even zeker weten of het nou wel of niet zo was.

Fijn dat je vanavond even wilt kijken of jouw Kmix recht is of niet.
Ik zit namelijk te twijfelen of ik hem wel of niet terug zal sturen.
Maar dan wacht ik in elk geval nog even op jou antwoord.

Alvast bedankt.

8 Laatst bewerkt door Henriette34 (26-11-2013 12:55)

Re: Kenwood Kmix scheef?

https://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/7/8/6/7/9000000011157687.jpg


Op deze foto is ie wel heel recht

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

9

Re: Kenwood Kmix scheef?

De mijne ziet er (inderdaad) net zo uit als op de foto  :Y

Volgens vriend-lief zit er als je de kop achterover kantelt een schroef om de boel te 'stellen'. Kun je daar misschien wat mee?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10

Re: Kenwood Kmix scheef?

Mis je geen dopje aan de onderkant ?
en zit die nog in de doos ?

11

Re: Kenwood Kmix scheef?

Alle dopjes zitten op hun plaats.

Ik heb besloten hem toch maar terug te sturen.

Allemaal bedankt voor de reacties.