judith37 schreef:ooo wat leuk zeg!
Als ik het goed begrijp dus je doet cake bakken en dan brokkelen en dan iets erdoor om het stevig te krijgen... hmhmh ik wil dat zeker ook eens proberen heb zo cakepop machine maar ik vind ze niet zo lekker hihih
en de decoraties heb je van fondant gemaakt?
vind het erg schattig te zonde om je tanden in te zetten:)
thanks! Idd, cake brokkelen, deze met chocolade frosting vermengd, goed mengen dat als je balletjes (of andere vormen) draait het niet scheurt maar niet te veel anders plakt het weer en kan je niet makkelijke draaien en daarna in de candy melt dippen, hoedje, oogjes, mond en neus idd van fondant, vastgezet met pipinggel. Heb ook een cakepop apparaat maar eerlijk gezegd vind ik dat zelf lekkerder maar smaken verschillen natuurlijk, mijn kids vinden de zelfgemaakte weer lekkerder haha.
Hoe krijg jij de melts er zo egaal omheen?
ik heb de wilton candy melts gebruikt en daar cacaoboter doorheen gedaan, niet teveel maar wel genoeg dat het "dipbaar" was. Had laatst die van merkens gebruikt maar die waren nog 10 keer dikker dan die van wilton en die van in2bake verschilt heel erg, de ene keer zijn ze goed en de andere keer nog dikker dan wilton. Ik hou het maar bij Wilton, die is ook wel dik maar in ieder geval wel elke keer hetzelfde, ondertussen blijf ik op zoek naar "dipbare" candymelt haha. Soms is het wat te doen, dan dip ik ze gewoon 2 keer.
you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken
https://www.facebook.com/youcake.nl