Onderwerp: [Feedback] gender ruil dooptaartjes
Via Cecie kwam iemand naar mij voor een gendertaart.. helemaal happy want die stond nog in mijn wannado-lijst
ik netjes zoals hier op het forum stond alles al gebakken en afgesmeerd.. ik had zelfs al bedacht wat ik met de taart zou doen die niet gebruikt zou worden. nou de korte tijd voor bekleden had ik me even op verrekend..
was dus niet zo heel tevreden erover..
opgeklopte ganache met blauwe bes/braamcreme en een blauwe binnenkant..(leuk na 2 prachtige meiden
) bekleed met marsepein

paar dagen later zou mijn zoontje gedoopt worden en ja daar hoort taart bij. gevuld met frambozencreme en opgeklopte ganache (marsepein)
maar uiteraard had ik ook nog een ander iets in mijn hoofd die heb ik bekleed met fondant.. en hier en daar wat icing.... stiekem hoort hij bij 3d
maar hij hoort hierbij
gevuld met braam/blauwe bes creme en opgeklopte ganache

Hier in Dordt heb je een ruilwinkel (hebben zelfs een prijs gewonnen paar jaar terug) voor elk product dat je kom brengen of elke dienst die je aanbied krijg je ruilpunten... voor die ruilpunten kan je weer dingen kopen of diensten voor inhuren. en dat alles wordt door vrijwilligers gerund.. nu had ik tijdje terug beloofd dat ik een taartje of 2 zou maken als ze er 1 nodig zouden hebben.. nou dat hadden ze wel want de nieuwe logo en de website zou bekend worden..
dat zijn deze 2 taarten geworden:

aardbeien frambozencreme en chocoladebbr (fondant)
toen ging een nicht van mij verhuizen en ze wilden alles nieuw dus haar 2 jaar oude droger ging weg.. of ik hem wilde hebben... tuurlijk
wat wil je er voor hebben?
och doe maar een taart voor mijn verjaardag. oke
ze wilde roze modern en ook graag chocola met kersen.. en marsepein

normaal werk ik veel met fondant maar laatste tijd krijg ik ook veel voor marsepein.. dat zorgt erweer voor dat ik daarmee kan oefenen... maar ben nog steeds niet zo happy met marsepein..
stapeltaartje halloween en 5 jaar huwelijk: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=231617
https://www.facebook.com/PennysHobby
! Gender is leuk hoor, weer eens wat anders dan blauw/roze.
)
) dat is van oorsprong een ierse naam