1 Laatst bewerkt door lady-vall (06-11-2013 11:33)

Onderwerp: bbr dr oetker bewaren?

Ik heb veeeeeeeeel teveel bbr van dr oetker over, ik vind het zonde om het weg te gooien! Heb het nu in een kom met vershoudfolie erover in de koelkast staan, hoe lang blijft dit goed? Of kun je het ook invriezen?
Ik heb er niet alleen water aan toegevoegd, maar ook een bekertje slagroom..

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: bbr dr oetker bewaren?

Volgens mij kun je het wel invriezen, maar ik maak er gewoonlijk een lekker toetje van  :+

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

of tussen een zacht wit bolletje speren heb je een lekker pudding broodje mmmmmmmm

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

4

of tussen een zacht wit bolletje speren heb je een lekker pudding broodje mmmmmmmm

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

5

Haha ja goede ideeen, maar zelfs dán houd ik over (zijn maar met zijn tweetjes thuis...) en SweetTooth wat voor toetje maak je er dan mee?  O-)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

O, dat is maar net afhankelijk wat ik in huis heb. Bbr is met zoveel te combineren. Lekkere trifle met fruit (vers of uit blik/diepvries) en cake / koeklaagjes, bijv.

En soms heb ik na het bakken een plak biscuit over (bolle kant iets te bol geweest, recht afgesneden) en dan doe ik daar een lekkere laag bbr op en daarna liefst een laag aardbeien. Heb je een hele dunne, maar heerlijke taart, soort vlaai, maar dan met biscuitbodem.

Of gewoon lekker in van die chocoladebakjes met een toefje slagroom erop.

Of cupcakes extra bakken en dan vullen met de bbr en bij de koffie/thee serveren.

Maar banketbakkersroom staat wel in de lijst van vullingen die je kunt invriezen, ook los, dus je kunt eventueel ook een deel invriezen en van een deel een lekker toetje maken.

7

Oke bedankt voor je antwoord :D Klinkt erg lekker allemaal, denk dat ik inderdaad een deel invries en de rest lekker opsnoep (je hebt me op ideeen gebracht, heb eierkoeken in huis, lekkere laag bbr tussen 2 eierkoeken hmmm)

8

:thumb: