1

Onderwerp: even oefenen met ganache

ganache en sharp edges... dat moet ik toch ook echt een keertje proberen maar ja de tijd he? gisteren te veel rommel in mijn hoofd dus wat beter te doen dan dat er uit te kiepen en even mijn zinnen op wat anders zetten.... oefenen dus ;) nog niet eerder met ganache gewerkt om af te smeren en al helemaal geen geduld... ken je dat? eigenlijk moet je het overnacht laten koelen e.d. maarja. geen rust voor dus redelijk over de dag verspreid toch maar gewoon geprobeerd. gelijk wat nieuwe mallen gebruikt en verder gewoon mijn saaie ikke met wit, zwart en een beetje zilver  O-)   
ik ben niet helemaal tevreden want het moet scherper kunnen, maar voor een eerste keer en zooi aan mijn hoofd ben ik toch ook niet ontevreden ;) ik hoop dat jullie mijn poging kunnen waarderen in ieder geval ;) ow en als je het niet leuk vindt ... ook goed hoor  :lol:
komt ie dan he ;)

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1452213_549714128446820_1686137359_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: even oefenen met ganache

Nou ik vind hem heel mooi hoor!!!!

3

Wauw ik vind m ook echt mooi! Houd ook van die stijl.
Ik heb je mallen bekeken en heb wel interesse, het enige waardoor ik twijfel is dat ik geen idee heb hoe je die kleur krijgt zeg maar, welk product gebruik je en welke kleur werkwijze enz? Schilderen of..? Als dat niet te moeilijk is dan zet ik er namelijk een paar op mijn lijstje voor Sinterklaas  :lol:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Ben fan van jouw stijl!!
En deze is gewoon ook weer mooi hoor!

Hoop dat de zooi in je hoofd al iets minder is...

5

P.s. Waarom is je fotogalerij van je website verdwenen?

6

Je doet jezelf geen eer aan! Het is werkelijk prachtig!!!!!!

Heel leuk!!

8

dank jullie wel ;)

@ lady Val: ik werk met zwarte fondant die ik in dit geval licht gedust heb met een parelmoer dust. heel makkelijk ;) 2 tellen werk  :Y  O-)  :shh:

@ seefje: foto gallerij staat er nog gewoon ;) uitklap menu

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Ik vind 'm heel mooi hoor, leuke mal ook weer  :thumb:

10

Super mooi taart. strake randjes !!!  mallen ook super !