Onderwerp: Lekker spelen
met de airbrush (zilveren lagen) en mijn nieuwe magnolia uitstekers/veiners.
en een close upje van de blommen:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lekker spelen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met de airbrush (zilveren lagen) en mijn nieuwe magnolia uitstekers/veiners.
en een close upje van de blommen:
Wat een enorm strakke taart! Zijn dat dummy's of echte taarten? Anders dan wil ik heeeel graag ook zulke strakke taarten leren maken
Erg mooi overigens!
Dit zijn dummies, want ik wil 'm een tijdje laten staan, maar zo strak krijg ik 'm ook wel met botercrème, twee smoothers en heel veel geduld
Hè bah, want komt dat vreselijk verkeerd over , maar ik bedoel het niet zo... het is echt te doen met botercrème
Ook jij kan het!
Mooi hoor, gave kleurencombi!
Dank je wel
ohhh wat is deze weer mooi en wat een prachtige blommen
wauwie, wat gaaf!! Heel mooi
Dit zijn dummies, want ik wil 'm een tijdje laten staan, maar zo strak krijg ik 'm ook wel met botercrème, twee smoothers en heel veel geduld
Hè bah, want komt dat vreselijk verkeerd over
, maar ik bedoel het niet zo... het is echt te doen met botercrème
Ook jij kan het!
Niks verkeerd aan het feit dat je weet dat je prachtig superstrakkkkkke taarten maakt!! Toch?
Dank je wel Colle, Malou en Sonj@
Strak, strakker, strakst!!!!! de rest weet je!
wauw !!
Heel gaaf!!!
moet het nogmaals melden GAAAAF
taartgroetjes Carla
Hè bah, want komt dat vreselijk verkeerd over
, maar ik bedoel het niet zo... het is echt te doen met botercrème
Ook jij kan het!
Hihihi, klinkt helemaal niet verkeerd hoor. En het is een feit dat jouw taarten keer op keer superstrak zijn! Mag ik een keer bij je langskomen om te leren hoe je dat doet? Rondom lukt me wel, maar de bovenkant wil niet zo mooi...
Ik zal een keer een dagje inplannen dat ik laat zien hoe ik een taart vul, afsmeer en bekleed, ik geloof dat er wel meer mensen geïnteresseerd zijn.
Ik zal een keer een dagje inplannen dat ik laat zien hoe ik een taart vul, afsmeer en bekleed, ik geloof dat er wel meer mensen geïnteresseerd zijn.
Yeah! Ik geef me hierbij meteen op!
*raapt haar kin op van de grond*
......
.....
*PLOF*
Chips! ik hou mijn kaak maar een tijdje vast.. Wat een prachtige, geweldige, originele taart! En nu doe ik hem nog tekort!
Geen woorden voor.
En die magnolia!! I love it!!!!
Zoals ik eerder al zei: ik doe mee. Tis bijna 2 uur rijden voor mij, maar dat heb ik er graag voor over als je me dit kunt leren
Hij is weer geweldig!
Wow echt heel mooi!!!!!!!
Tamataartje schreef:Ik zal een keer een dagje inplannen dat ik laat zien hoe ik een taart vul, afsmeer en bekleed, ik geloof dat er wel meer mensen geïnteresseerd zijn.
Ooh dat wil ik ook graag leren!!
Tamataartje schreef:Ik zal een keer een dagje inplannen dat ik laat zien hoe ik een taart vul, afsmeer en bekleed, ik geloof dat er wel meer mensen geïnteresseerd zijn.
Ooh dat wil ik ook graag leren!!
Prachtig!!!!
WAUW!!!
Heb er geen andere woorden voor.
Prachtige taart!!!
Welk merk smoothers gebruik je? Ben bezig met verlanglijstje voor sinterklaas...
De mijne zijn beschadigd dus heb twee nieuwe nodig helaas.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lekker spelen