1

Onderwerp: Lekker spelen

met de airbrush (zilveren lagen) en mijn nieuwe magnolia uitstekers/veiners.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1382118_219067894884054_789090684_n.jpg

en een close upje van de blommen:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1396043_541565972588814_1794576626_n.jpg

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1396072_541565969255481_846183442_n.jpg

Re: Lekker spelen

Wat een enorm strakke taart! Zijn dat dummy's of echte taarten? Anders dan wil ik heeeel graag ook zulke strakke taarten leren maken  :Y

Erg mooi overigens!

3 Laatst bewerkt door Tamataartje (29-10-2013 15:54)

Dit zijn dummies, want ik wil 'm een tijdje laten staan, maar zo strak krijg ik 'm ook wel met botercrème, twee smoothers en heel veel geduld  O-)

Hè bah, want komt dat vreselijk verkeerd over  :rolleyes: , maar ik bedoel het niet zo... het is echt te doen met botercrème  :Y Ook jij kan het!

4

Mooi hoor, gave kleurencombi!

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

5

Dank je wel  :)

6

ohhh wat is deze weer mooi en wat een prachtige blommen  :)  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

7

wauwie, wat gaaf!!  Heel mooi

8

Tamataartje schreef:

Dit zijn dummies, want ik wil 'm een tijdje laten staan, maar zo strak krijg ik 'm ook wel met botercrème, twee smoothers en heel veel geduld  O-)

Hè bah, want komt dat vreselijk verkeerd over  :rolleyes: , maar ik bedoel het niet zo... het is echt te doen met botercrème  :Y Ook jij kan het!

Niks verkeerd aan het feit dat je weet dat je prachtig superstrakkkkkke taarten maakt!! Toch?  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

9 Laatst bewerkt door Tamataartje (29-10-2013 20:57)

Dank je wel Colle, Malou en Sonj@  ;)

10

Strak, strakker, strakst!!!!! :lol:  de rest weet je! ;)

11

prachtig

12

wauw !!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

13

Heel gaaf!!!

Life can be so sweet!!

14

moet het nogmaals melden GAAAAF  :thumb:
taartgroetjes Carla

15

Tamataartje schreef:

Hihihi, klinkt helemaal niet verkeerd hoor. En het is een feit dat jouw taarten keer op keer superstrak zijn! Mag ik een keer bij je langskomen om te leren hoe je dat doet? Rondom lukt me wel, maar de bovenkant wil niet zo mooi... :/

16

Ik zal een keer een dagje inplannen dat ik laat zien hoe ik een taart vul, afsmeer en bekleed, ik geloof dat er wel meer mensen geïnteresseerd zijn.

17

Tamataartje schreef:

Ik zal een keer een dagje inplannen dat ik laat zien hoe ik een taart vul, afsmeer en bekleed, ik geloof dat er wel meer mensen geïnteresseerd zijn.

Yeah! Ik geef me hierbij meteen op!

18

*raapt haar kin op van de grond*
......
.....
*PLOF*

Chips! ik hou mijn kaak maar een tijdje vast.. ;)  Wat een prachtige, geweldige, originele taart! En nu doe ik hem nog tekort!
Geen woorden voor.

En die magnolia!! I love it!!!!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

19 Laatst bewerkt door cakebym (01-11-2013 16:09)

Zoals ik eerder al zei: ik doe mee. Tis bijna 2 uur rijden voor mij, maar dat heb ik er graag voor over als je me dit kunt leren  :Y  :Y

Hij is weer geweldig!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

20

Wow echt heel mooi!!!!!!!

MamaSan schreef:
Tamataartje schreef:

Ooh dat wil ik ook graag leren!!

MamaSan schreef:
Tamataartje schreef:

Ooh dat wil ik ook graag leren!!

Prachtig!!!! :D

24

WAUW!!!
Heb er geen andere woorden voor.

25

Prachtige taart!!!

Tamataartje schreef:

Welk merk smoothers gebruik je? Ben bezig met verlanglijstje voor sinterklaas...   :D
De mijne zijn beschadigd dus heb twee nieuwe nodig helaas.

En nu blijven geloof, hoop en liefde, deze drie,
maar de meeste van deze is de liefde. 1 kor 13:13