Onderwerp: Tulband plakt
Ik heb gisteren een tulband gebakken maar hij plakt rondom. Volgens mij is het onmogelijk om hem in te smeren met botercreme. Iemand ervaring of weet waar dat aan kan liggen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tulband plakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb gisteren een tulband gebakken maar hij plakt rondom. Volgens mij is het onmogelijk om hem in te smeren met botercreme. Iemand ervaring of weet waar dat aan kan liggen?
Bestrooien met poedersuiker als decoratie? Of je botercreme iets dunner maken?
En waar kan het aan liggen? Te veel vocht in je beslag? Of helemaal laten afkoelen in je vorm? Of je vorm niet bloem bestrooid na het invetten? Ik weet het niet.
Zeg, ik zie net je andere vraag over een tulband die heel licht en zacht is. Is dat hetzelfde baksel?
Tieneke
En waar kan het aan liggen? Te veel vocht in je beslag? Of helemaal laten afkoelen in je vorm? Of je vorm niet bloem bestrooid na het invetten? Ik weet het niet.Zeg, ik zie net je andere vraag over een tulband die heel licht en zacht is. Is dat hetzelfde baksel?
Tieneke
Ja is hetzelfde baksel.
Ik heb de tulband nog even in de oven gezet en nu is hij wat harder rondom.
En waar kan het aan liggen? Te veel vocht in je beslag? Of helemaal laten afkoelen in je vorm? Of je vorm niet bloem bestrooid na het invetten? Ik weet het niet.Zeg, ik zie net je andere vraag over een tulband die heel licht en zacht is. Is dat hetzelfde baksel?
Tieneke
Ja is hetzelfde baksel.
Ik heb de tulband nog even in de oven gezet en nu is hij wat harder rondom.
Nou, goed opgelost. Veel succes ermee verder.
Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tulband plakt