Onderwerp: Komt een konijn bij de bakker....
heeft u ook worteltjestaart?
Jazeker:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Komt een konijn bij de bakker....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft u ook worteltjestaart?
Jazeker:
Dat ziet er weer lekker uit. Daar zal je gezin vast heel blij mee zijn.
Lijkt me heerlijk, heb je er een speciale bakvorm voor gebruikt?
Lijkt me heerlijk, heb je er een speciale bakvorm voor gebruikt?
Ja inderdaad, de vakjesvorm van Lekue...
Oei, wat ziet dat er heerlijk uit!! En ook zo leuk in die puntjes! Ik heb vandaag ook 'n worteltaart gemaakt, maar die moet ik zelf in puntjes snijden
Ik heb gelijk een vraag over die bakvorm: Hoe groot zijn de puntjes? Wat zijn de afmetingen en de inhoud per puntje? Ik heb nl heel veel zin om m ook te kopen, maar dan wil ik wel 'n beetje weten wat ik koop, vandaar mijn vraag.
Oei, wat ziet dat er heerlijk uit!! En ook zo leuk in die puntjes! Ik heb vandaag ook 'n worteltaart gemaakt, maar die moet ik zelf in puntjes snijden
![]()
Ik heb gelijk een vraag over die bakvorm: Hoe groot zijn de puntjes? Wat zijn de afmetingen en de inhoud per puntje? Ik heb nl heel veel zin om m ook te kopen, maar dan wil ik wel 'n beetje weten wat ik koop, vandaar mijn vraag.
De punten zijn ongeveer 9,5 cm aan de lange zijde en 7 aan de korte zijde en de inhoudt is ongeveer zoveel als 1,5/2 cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Komt een konijn bij de bakker....