1

Onderwerp: Komt een konijn bij de bakker....

heeft u ook worteltjestaart?

Jazeker:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1382339_622014334517496_1272553230_n.jpg

2

Re: Komt een konijn bij de bakker....

Dat ziet er weer lekker uit. Daar zal je gezin vast heel blij mee zijn.

3

Lijkt me heerlijk, heb je er een speciale bakvorm voor gebruikt?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Icehorse schreef:

Lijkt me heerlijk, heb je er een speciale bakvorm voor gebruikt?

Ja inderdaad, de vakjesvorm van Lekue...

Oei, wat ziet dat er heerlijk uit!! En ook zo leuk in die puntjes! Ik heb vandaag ook 'n worteltaart gemaakt, maar die moet ik zelf in puntjes snijden :lol:

Ik heb gelijk een vraag over die bakvorm: Hoe groot zijn de puntjes? Wat zijn de afmetingen en de inhoud per puntje? Ik heb nl heel veel zin om m ook te kopen, maar dan wil ik wel 'n beetje weten wat ik koop, vandaar mijn vraag.

6

Mieke Verheij schreef:

Oei, wat ziet dat er heerlijk uit!! En ook zo leuk in die puntjes! Ik heb vandaag ook 'n worteltaart gemaakt, maar die moet ik zelf in puntjes snijden :lol:

Ik heb gelijk een vraag over die bakvorm: Hoe groot zijn de puntjes? Wat zijn de afmetingen en de inhoud per puntje? Ik heb nl heel veel zin om m ook te kopen, maar dan wil ik wel 'n beetje weten wat ik koop, vandaar mijn vraag.

De punten zijn ongeveer 9,5 cm aan de lange zijde en 7 aan de korte zijde en de inhoudt is ongeveer zoveel als 1,5/2 cupcakes