Jolly-Joycie schreef:Erg is dat he? Zoveel werkrn rn dan tot de kleine uurtjes bezig zijn aan de taarten.. t resultaat mag er wezen hoor!
Maar kan het zijn dat ik deze taart al eerder heb gezien? Ook precies zo met de aardbeitjes e.d. tijdens het googelen voor inspiratie.. 
Even ter verduidelijking: er is m.i. niets tegen om andermans ontwerp als inspiratie te gebruiken en de realiteit is dat we vaak van t bruidspaar een foto krijgen met de mededeling: "zoiets wil ik ook". Maar ik vind t altijd wel zo netjes om er dan bij te vermelden dat t zo is gegaan. Dan kun je nog steeds complimenten in ontvangst nemen over de uitvoering ervan.
In ieders taart zie je wel dingen terug met elementen van anderen maar zodra t om meer dan dat gaat en t ontwerp meer richting kopie gaat vind ik dat je t hoort te vermelden.
Doet niets af aan t feit dat t een hele mooie taart is geworden! Erg knap gedaan 
Het is inderdaad een taart, waarvan ik een foto van het bruidspaar heb ontvangen, maar ik heb ge en idee van wie de taart is. Ik weet wel dat Peggy van der Ven deze ook een keer gemaakt heeft, maar toen had ik de foto al, dus ook zij heeft hem niet ontworpen. ik heb echt geen idee van wie deze is en het is zeker niet mijn bedoeling met andermans veren te pronken.
Jammer vind ik deze reactie wel, dat is precies waarom ik steeds minder op het forum te vinden ben en steeds minder taarten plaats.
Met vriendelijke groet
Jolanda