1

Onderwerp: Bruidstaart met 2 kanten

Dit was een leuke opdracht met voor mij toch ook weer een heleboel leermomenten.
De taart is van chocolade biscuit gevuld met champagne crème en zelf gemaakte bramen confituur.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1237623_726908903991951_599777974_n.jpg

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1235888_726908907325284_2027242635_n.jpg
De rand langs de topper is hier nog niet gespoten, omdat ik de topper los wilde vervoeren naar de locatie

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1239481_726908963991945_1666872632_n.jpg

Met vriendelijke groet
Jolanda

2

Re: Bruidstaart met 2 kanten

Zo hé, da's een grote stapel en dan ook nog met 2 heel verschillende kanten. Petje af dat je dit durft te maken!

Ik vind 'm geslaagd  :thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

3

Wat een mooie bijzondere taart.Knap werk!!!

4

Wat een leuk effect heeft dat zeg :thumb:

5

Ik vind geweldig!

wat leuk zo'n twee kanten taart

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven

7

Wauw, die is gaaf zeg!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

Mooi gemaakt. Ben benieuwd wat je leermomenten zijn

9

WOW, hij is prachtig!!

10

hazeltje1972 schreef:

Mooi gemaakt. Ben benieuwd wat je leermomenten zijn

De leermomenten zijn vooral het werken met chocolade.
om dat mooi te kunnen gieten is nog niet zo gemakkelijk als ik dacht.
en ook de planning van zo'n groot project en 30 uur werken in de week. er zaten namelijk ook nog 4 snijd taarten bij van rond 20.

Met vriendelijke groet
Jolanda

11 Laatst bewerkt door Jolly-Joycie (28-09-2013 14:50)

Erg is dat he? Zoveel werkrn rn dan tot de kleine uurtjes bezig zijn aan de taarten.. t resultaat mag er wezen hoor!  :thumb: 

Maar kan het zijn dat ik deze taart al eerder heb gezien? Ook precies zo met de aardbeitjes e.d. tijdens het googelen voor inspiratie..  :o

Even ter verduidelijking: er is m.i. niets tegen om andermans ontwerp als inspiratie te gebruiken en de realiteit is dat we vaak van t bruidspaar een foto krijgen met de mededeling: "zoiets wil ik ook". Maar ik vind t altijd wel zo netjes om er dan bij te vermelden dat t zo is gegaan. Dan kun je nog steeds complimenten in ontvangst nemen over de uitvoering ervan.
In ieders taart zie je wel dingen terug met elementen van anderen maar zodra t om meer dan dat gaat en t ontwerp meer richting kopie gaat vind ik dat je t hoort te vermelden.

Doet niets af aan t feit dat t een hele mooie taart is geworden! Erg knap gedaan  :thumb:

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

12

Wauw, prachtig en origineel gedaan!  :thumb:

13 Laatst bewerkt door jolandavrk (28-09-2013 17:16)

Jolly-Joycie schreef:

Erg is dat he? Zoveel werkrn rn dan tot de kleine uurtjes bezig zijn aan de taarten.. t resultaat mag er wezen hoor!  :thumb: 

Maar kan het zijn dat ik deze taart al eerder heb gezien? Ook precies zo met de aardbeitjes e.d. tijdens het googelen voor inspiratie..  :o

Even ter verduidelijking: er is m.i. niets tegen om andermans ontwerp als inspiratie te gebruiken en de realiteit is dat we vaak van t bruidspaar een foto krijgen met de mededeling: "zoiets wil ik ook". Maar ik vind t altijd wel zo netjes om er dan bij te vermelden dat t zo is gegaan. Dan kun je nog steeds complimenten in ontvangst nemen over de uitvoering ervan.
In ieders taart zie je wel dingen terug met elementen van anderen maar zodra t om meer dan dat gaat en t ontwerp meer richting kopie gaat vind ik dat je t hoort te vermelden.

Doet niets af aan t feit dat t een hele mooie taart is geworden! Erg knap gedaan  :thumb:

Het is inderdaad een taart, waarvan ik een foto van het bruidspaar heb ontvangen, maar ik heb ge en idee van wie de taart is. Ik weet wel dat Peggy van der Ven deze ook een keer gemaakt heeft, maar toen had ik de foto al, dus ook zij heeft hem niet ontworpen.  ik heb echt geen idee van wie deze is en het is zeker niet mijn bedoeling met andermans veren te pronken.

Jammer vind ik deze reactie wel, dat is precies waarom ik steeds minder op het forum te vinden ben en steeds minder taarten plaats.

Met vriendelijke groet
Jolanda

14

ik vind het een prachtige taart, heel knap gedaan :Y

15

T was niet vervelend bedoeld hoor.. ik ben meestal ook echt niet een van de negatievelingen.. maar ik zei wat omdat mensen commentaar geven over de originaliteit van de taart en daar verwachtte ik dan wel een reply op waarin je verduidelijkte dat je t niet zelf had bedacht.

Maar t is zeker niet mijn bedoeling om je ervan te weerhouden taarten te plaatsen. In tegendeel zelfs: ik heb je ook een aantal complimenten gegeven die ik oprecht meen en ik zou graag meer van je zien  :Y

www.loveatfirstbite.nl

16

T was niet vervelend bedoeld hoor.. ik ben meestal ook echt niet een van de negatievelingen.. maar ik zei wat omdat mensen commentaar geven over de originaliteit van de taart en daar verwachtte ik dan wel een reply op waarin je verduidelijkte dat je t niet zelf had bedacht.

Maar t is zeker niet mijn bedoeling om je ervan te weerhouden taarten te plaatsen. In tegendeel zelfs: ik heb je ook een aantal complimenten gegeven die ik oprecht meen en ik zou graag meer van je zien  :Y

www.loveatfirstbite.nl

17

Wat ontzettend mooi!
Is dat gespoten met icing of met iets anders?

18

Moma schreef:

Wat ontzettend mooi!
Is dat gespoten met icing of met iets anders?

nee, heb ik gedaan met de sugar gun

Met vriendelijke groet
Jolanda

19

wooow heeel mooi!