Onderwerp: help! een bruidstaart voor 80 personen!
Een stel vrienden van mij gaat binnenkort trouwen en ze hadden mij gevraagd een bruidstaart te maken. op het moment dat ze het vroegen had ik al aangegeven dat ik geen ervaring heb met bruidstaarten, en dat ik het wel wil doen maar dat het afhangt van hun wensen of ik het ook daadwerkelijk kan.
ze gaven aan dat dat niet erg was, ze vonden het al leuk zat dat het een taart van mij zou zijn en ze hadden andere taarten van me gezien en hadden er het volste vertrouwen in dat dat goed zou komen. ze zouden me mailen met hun wensen
daarna heb ik een poos niets meer van ze gehoord. en nu, 3 weken voor hun bruiloft krijg ik een mail met wat ze willen.
een taart voor 80 personen T.T ik die nog nooit een taart gestapeld heb zou nu een taart moeten gaan maken met 5 lagen.
hoe ga ik dat ooit doen? ik heb niet de ruimte om zo iets groots te koelen en hoe ga ik dat ooit vervoeren? ze willen wel echt een stapeltaart.
Ik wil mijn vrienden niet laten zitten. en zo kort op de bruiloft zullen ze ook niet zo snel iets anders gaan vinden.
ik zat te denken dat ik het met houdbare vullingen zou kunnen doen zodat het niet gekoeld hoeft te worden, maar dat wordt nogal zoet en dat lost nog steeds het vervoer probleem niet op.
heeft iemand ervaring met zo'n grote taart? hoe doen jullie dit?