1

Onderwerp: Bosch MUM52110

Hallo allemaal,

Ik zit eraan te denken om deze te gaan kopen. UIteraard heb ook ik naar de Kenwood, KA etc gekeken, maar het probleem is dat hij niet op mijn aanrecht kan blijven staan ivm ruimte gebrek. Voor het uiterlijk maakt het dus niet uit. Verder bak ik voor verjaardagen en (nog)  niet op bestelling ofzo. Toevallig volgende week wel een kinderfeestje, maar verder lekker voor ons familie en vrienden. Het wordt wel wat meer overigens...

Ik lees jullie ervaringen graag!

GRoetjes,
Mascha

2

Re: Bosch MUM52110

ik ga hem ook kopen dus weet nog niet hoe die werkt sorry

doeltaarten taarten met een doel

3

Re: Bosch MUM52110

Hi Mascha,

Ik heb het gisteren alvast voor mijn verjaardag gekregen. Hij is echt héél mooi. Ik heb alleen de versie met de blender erbij. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar dat ga ik morgen doen.
Je schrijft dat je niet veel plek hebt op je aanrecht, hij is groter dan je denkt hoor. Ik had hiervoor een Kenwood en die was veel kleiner, omdat die in de hoogte gaat. Hier zit het motor gedeelte naast de mengkom, terwijl dit bij de meeste keukenmachines er onder zit. Je zet dan de mengkom op het motorgedeelte. Maar ik ben er nu al heel blij mee, omdanks dat ik hem nog niet gebruikt heb. Je kunt ook nog extra onderdelen bestellen als je dat zou willen.
En het oog wil ook wat, vooral als je hem op je aanrecht laat staan.

4

Re: Bosch MUM52110

Ik heb hem nu sinds september en ik vind hem in één woord geweldig. Ik heb ook een kitchenaid kunnen proberen maar eerlhjk gezegd vind ik de bosch veel fijner :-) ik heb trouwens ook een zeer kleine keuken met weinig aanrecht, maar hij past goed omdat hij best compact is.

5

Re: Bosch MUM52110

Faytjoe,

wat vind je dan precies het voordeel van de bosch ten opzichte van de KitchenAid?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6

Re: Bosch MUM52110

Siena schreef:

Faytjoe,

wat vind je dan precies het voordeel van de bosch ten opzichte van de KitchenAid?

Ik heb geen idee of het nog zin heeft om te antwoorden (hopelijk heeft iemand hier nog iets aan) maar wat ik fijner vind aan de Bosch is dat hij alles van onderen beter mengt. Ik weet niet of het bij iedere Kitchenaidmixer zo is, maar er zat een kuiltje onder in de kom waar dan een hele hoop ingredienten verzamelen die niet meegemengt worden. Wat natuurlijk ook veel fijner is aande bosch is natuurlijk de prijs. Hij doet het trouwens bij mij, nu na een jaar, nog steeds even goed als eerst.