1 Laatst bewerkt door rienneke (05-08-2013 19:26)

Onderwerp: HEAVY DUTY KitchenAid

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze kitchenaid.
is deze ook goed als je het tweedehands koopt?

2

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

Hangt ervanaf wat de vorige eigenaar ermee heeft gedaan maar opzich zijn t prima apparaten

3

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

is het een heel groot apparaat? is het vergelijkbaar als de andere keukenmachines? en bij deze kan de kom omhoog en omlaag, ipv dat je dat met de mixer doet. is dat handig?

4

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

Even op youtube zoeken,
heb laatst een filmpje voorbij zien komen waarbij de KA pro, artisan en classic vergeleken werden.

5

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

Ik heb er een en ben er heel tevreden over.. volgens mij zijn het machines die makkelijk 10 jaar mee gaan.. dus ik weet niet hoe oud hij is?

6

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

ik ga het even navragen hoe oud deze is, er zit alleen een beslagkom en een garde bij. mis ik dan nog iets voor het maken van biscuit en botercreme enzo? wat is nog handig om erbij te hebben?

7

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

Een vlinder voor je creme en n haak voor deeg.
Ik vind die met lift veel fijner dan met klapkop

8

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

de haak voor het deeg is dan zeker vooral nog als je brood ermee wilt bakken denk ik, toch?

9

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

heb m ook, bevalt super,
maar weet natuurlijk niet hoe goed de 2e handse is :nooo

vin het zo lekker stoer: dat handle-tje omhalen :o  ;)

achteraf had ik misschien de zwaardere uitvoering willen hebben, wist niet dat ie in Ned. te koop was,
heeft plattere, wijdere schaal, lijkt me makkelijk met leegschrapen :)

10

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

rienneke schreef:

de haak voor het deeg is dan zeker vooral nog als je brood ermee wilt bakken denk ik, toch?

Of koekjes oid

11

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

ik heb er vanmorgen mijn gehakt mee gemengd :Y ,
vind dat zo´n vies karweitje, maar ja, alsnog moet je met je handen de ballen rollen :D

meestal doe ik een kilo tegelijk, vries ze los in, na een dag in een plastic zak: zo heb je ze weer een tijdje voor het grijpen, bevalt me super!

12

Re: HEAVY DUTY KitchenAid

Ik heb er al jaren 1. Perfect apparaat en makkelijk met de handle dan de kop omhoog doen lijkt me..

Een garde, vlinder en deeghaak zitten altijd standaard bij de machine. Deze hoor je er dan ook gewoon bij te krijgen.
Garde en Vlinder heb je sowieso nodig voor het taartenwerk.
Verder is een extra kom altijd enorm handig!

Dan heb ik nog 1 tip: Gewoon kopen, krijg je geen spijt van. Een tweedehands machine moet eigenlijk prima zijn. Kan weinig kapot gaan. Maar als je twijfelt over de staat. Even sparen en gewoon een nieuwe machine kopen! Krijg je nooit geen spijt van en echt het geld waard..
Daar zitten in ieder geval ook de deeghaak en vlinder bij die je anders nog moet aanschaffen..

Succes!