Re: Chocolademousse van 3 ingredienten, 100% melkvrij en super lekker!
Santen is toch geen kokosroom, dat is echt een blokje.
Of word het romig als je het verhit?....
En klappermelk? daar heb ik echt nog nooit van gehoord,
wat is dat???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Chocolademousse van 3 ingredienten, 100% melkvrij en super lekker!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Santen is toch geen kokosroom, dat is echt een blokje.
Of word het romig als je het verhit?....
En klappermelk? daar heb ik echt nog nooit van gehoord,
wat is dat???
een klapperboom is een kokosnootboom, dussss
Klappermelk of kokosmelk wordt verkregen door het kiemwit van een kokosnoot met water te vermengen en uit te knijpen. Het heeft de kleur van melk. Uit een kokosnoot kan ongeveer een halve liter klappermelk verkregen worden.
Klappermelk moet niet worden verward met klapperwater - het vocht in een kokosnoot.
Bedankt Carien!
weer wat geleerd vandaag
(goh, wat je toch niet allemaal op zo'n 'taartenforumpje' leert!)
santen klappermelk in blik..
is gewoon vloeibaar
indo's en nog wat andere culturen noemen het dus klappermelk
Ga het zeker ook eens proberen. Mmmmmmmmm!!
zou het trouwens met gesmolten chocolade ook kunnen?
Wauw, wat een lekker recept. Ik heb zojuist de helft gemaakt met een bakje frambozen erdoor: mmmm..... Toen dacht ik bij mezelf: wat nu? Want ik heb helemaal geen taart op stapel staan. Dus ik heb er een bekertje slagroom bij gedaan en toen geklopt en nu heb ik heerlijke frambozenmousse-coupes in de koelkast staan voor vanavond. Het is niet melkvrij meer met de slagroom natuurlijk, maar wel heel erg lekker.
Bedankt dus!
Tieneke
zou het trouwens met gesmolten chocolade ook kunnen?
Natuurlijk, dat maakt het vast nog lekkerder!
Wauw, wat een lekker recept. Ik heb zojuist de helft gemaakt met een bakje frambozen erdoor: mmmm..... Toen dacht ik bij mezelf: wat nu? Want ik heb helemaal geen taart op stapel staan. Dus ik heb er een bekertje slagroom bij gedaan en toen geklopt en nu heb ik heerlijke frambozenmousse-coupes in de koelkast staan voor vanavond. Het is niet melkvrij meer met de slagroom natuurlijk, maar wel heel erg lekker.
Bedankt dus!
Tieneke
Ik zou het met sojaslagroom kunnen mengen, ga ik ook maar eens proberen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Chocolademousse van 3 ingredienten, 100% melkvrij en super lekker!