Onderwerp: Taart naar Zwitserland
Hallo allemaal,
ik heb even een vraagje. Ik wil misschien een taart mee laten nemen naar een vriend in Zwitserland, een beetje afhankelijk van of jullie denken dat het gaat lukken
Degenen die hem dan mee zouden nemen gaan vrijdag met de auto, dus wel een lange rit. Nu zat ik te denken om gewoon een hele rijke cake (een chocolade-guinness cake van Nigella) te maken. Als ik die goed in plastic inpak, gaat het dan goed denken julle? Zeg maar enkel de cake?
Ik zit ook te denken om er een topping (van creamcheese) bij te maken die ze er zelf op moeten smeren... Ik dacht: ik vries het in en als ze weggaan haal ik het er uit en stop ik het in een koeltas met wat van die bevroren koelelementen. Maar ja, Zwitserland is natuurlijk wel 8 uur rijden en dan nog onderweg even stoppen voor eten enzo, dus ik ben bang dat dat wel een beetje tricky is. Eventueel kan ik ook gewoon een boodschappenlijstje meegeven met de ingrediënten voor de topping 
Wat denken jullie? Is de cake nog goed als ik hem in een koeltas toe? Een grote koelbox is geen optie...
Alvast bedankt voor de hulp!